Silki, fijn dat het steeds beter gaat net jou en Fenne. Wat vervelend je buikpijnaanval. Je bent er in ieder geval voorlopig van af en hopelijk komt het helemaal niet meer terug. De paso doble zouden wij ook aanschaffen als ons appartement niet op tijd verkocht zou zijn. Daar hadden we maar 1 slaapkamer. Loolaa, wat fijn dat je een datum hebt voor de keizersnede. Nog een paar dagen en dan is je kindje er. Ben ik dan nog de enige die zwanger is van dit groepje? Denk het wel. Er hadden zich een paar dames aangemeld, maar die zijn niet meer actief hier. Hier gaat het wel. Ik voel me fysiek goed, maar de verbouwing/verhuizing bezorgt mij "stress" en irritaties. Ik heb gisteren uit frustratie maar een potje zitten janken. De deadline van de verhuizing is een aantal keer al verschoven en ik vrees dat we deze deadline (eind juni) weer niet gaan halen. Mijn vriend is té positief, té optimistisch. Ik hoor niks anders dan "het komt goed", maar er moet nog zoveel gedaan worden en dat ziet of beseft hij niet. "Het zat zijn" of "er geen zin meer in hebben", begint toe te slaan bij hem. Dat merk ik, omdat hij minder hard doorwerkt dan voorheen. Ik snap dat hij het zat is, ik snap dat hij moe is, maar we hebben geen keus. Even doorbijten nu en afmaken. Mijn geduld begint gewoon op te raken en dat zorgt voor spanning tussen ons. Ik ben zo opgefokt dat ik niet gezellig meer ben. We logeren al 3,5 maand bij zijn moeder, we leven uit vehuisdozen. Ik wil mijn eigen plek met onze spullen. En vooral: ik wil me deze laatste maanden van mijn zwangerschap in alle rust voorbereiden en niet steeds hier mee bezig zijn. Niet vanwege zijn moeder, want ze is een schat van een mens en legt ons in de watten, maar ik ben deze woonsituatie gewoon zat.
Loolaa: nu wordt het echt, nog een laatste weekend lekker uitslapen Daar zat ik ook al aan te denken een trapje. Maar voor nu gaat het nog, ik verschoon haar vaak beneden. Hier inderdaad druk met de kleine. En dan vooral met haar te laten slapen. Iedere keer is het weer op ieuw proberen waar ze het goed op doet, zodat ze zelf goed uitrust ( en daarmee wij ook en dan goed drinkt. Maar moet ook zeggen dat zodra ik bevallen was, dit forum en zwanger zijn ver van me afstond. Je leeft ineens weer een ander leven. Heb je nog plannen in dit laatste 'vrije' weekend?
Belony: even een berichtje in 2 en Je bent straks inderdaad de enige die nog zwanger . Dat klopt, dat is al vaker gebeurd in 'ons' clubje. Dat er nieuwe mensen gingen meeschrijven, maar om verschillende redenen niet meer meeschrijven. Hier wordt niet heel actief geschreven en in andere clubs moet je soms meerdere keren per dag kijken anders mis je een heleboel maar hier is het inderdaad nu heel stil. Maar wat vervelend voor je dat dit net in je zwangerschap is. Moet er nog veel gebeuren? En kunnen jullie niet meer hulp krijgen zodat het was sneller af is? Gelukkig kan je wel goed opschieten met je schoonmoeder anders was het helemaal vervelend geweest. Hier gaat het redelijk. De kleine is heel veel wakker en houdt ons ' s nachts behoorlijk wakker met haar huilen. Vannacht hebben we op de 1e 2 dagen na weer een nieuw record gehad wat betreft niet willen slapen. Morgen gaan we gelukkig naar de osteopaat en hopelijk kan hij wat voor haar betekenen. Ik had het niet helemaal verwacht maar ik vermaak me nu na 2 maanden thuis nog prima en ik moet er nog helemaal niet aan denken straks weer te moeten werken. Buiten dat ik het wel gezellig vind zo met zijn 2, kom ik ook nog weinig aan dingen toe omdat ik toch veel met haar bezig ben en nog lang geen ritme heb . RinsA: heb jij ondertussen al een beetje een ritme? Loolaa: heel veel succes morgen!
Hi dames, Ik had hier een berichtje geplaatst toen ik 7 mnd zwanger was in december. Mn zwangerschap verliep niet vlekkeloos, ben ervan overtuigd dat mn leeftijd en overgewicht een rol heeft gespeeld. Toen ik 25 was en slank had ik echt nergens last van en deze zwangerschap was echt superzwaar geweest en als klap op de vuurpijl ook nog eens een keizersnee als afsluiter. Ik was niet verbaasd of teleurgesteld, alles verliep al zo rot dat kon er ook nog wel bij Tijdens mn 22 weken en een paar dagen zwangerschap had ik vroegtijdige weeën. Wij waren toen echt bang dat we onze kleintje zouden verliezen, uiteindelijk is hij gezond & wel met 40W+1D geboren. Hij is nu ruim 4 mnd oud. Ondanks alle ontberingen, pijnen, klachten enz... Zou ik het zo over willen doen, mn mannetje is zo lief & cute. Mn tienerzoon van 14 is echt een grote hulp en superdol op zn broertje. Ik heb echt heel veel aan hem, hij is een knul, maar kan zo goed (lief&verzorgend) met zn kleine broer omgaan. Ik had al eerder willen reageren, maar door drukte kwam t er maar niet van. Ik las bij sommige dat hun baby's 's nachts nog spoken, de mijne ook. Hij krijgt nog borstvoeding (ik kolf als ik ga werken, 32u p/w) Ik geef hem soms 's avonds een flesje met rijstebloem in de hoop dat hij wat langer slaapt. Als ik geluk heb dan slaapt hij 3,5 tot 4 uur erop en met borstvoeding meld hij zich a 2 tot 3 uur. Mn oudste was ook zo als baby, had gehoopt dat deze kleine man wat sneller/beter zou doorslapen. Helaas... Ik was in mn zwangerschap al elke 2 uur wakker om te plassen, dat is een goede oefening geweest ter voorbereiding op de borstvoeding. Ik ben er al helemaal op ingesteld en functioneer prima op t werk ondanks mn slaapgebrek Ik pen alles zo uitgebreid (& lang) neer, ik weet dat zwangeren en pas geworden moeders speuren naar antwoorden. Ik had me suf gegoogeld naar ervaringen van andere zwangeren of mama's als ik ergens mee zat. Hopelijk heeft iemand hier wat aan... Groetjes Yazz
Lieve, lieve Dames!! Gisteren is dan eindelijk ons lief kereltje geboren. Hij heet Maurits. Hij is zo leuk en lief!! En ook heel eigenwijs. Gister ochtend om 07:30 stond de Keizersnede ingepland, maar meneer kon niet wachten en de operatie is uiteindelijk drie uur naar voren geschoven. Ik had het hele wknd al het gevoel dat het helemaal klaar was en dat hij wellicht eerder zou komen. Zondag voor het slapen gaan zei mijn vriend 'Nou is hij toch mooi blijven zitten en kunnen we nog relaxed slapen'. Mijn letterlijke woorden waren ' Je weet niet wat er vannacht gaat gebeuren'. En nog geen uur later (vl lag lekker te slapen) braken de vliezen. Alle clichés kloppen, ik ben helemaal verliefd en de relatie tussen vl en mij heeft er zo'n mooie extra dimensie door gekregen. Ik ben echt helemaal blij. Zo, was even een ego bericht. Ik reageer later vandaag op jullie afgelopen berichten. Ik vind het leuk om met elkaar te blijven schrijven. 😃😃😘😘
Loolaa GEFELICITEERD met de geboorte van Maurits 🎉🎉🎉 Wat fijn dat alles goed is gegaan. Hij vond gewoon dat het tijd was om mama en papa te ontmoeten. Geniet lekker van jullie mannetje en elkaar en laat je lekker verwennen. Silki wat vervelend dat de kleine 's nachts zoveel huilt. Ik hoop dat de osteopaat haar verder kan helpen. Rinsa hoe is het bij jou? Yazz nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Fijn dat alles goed gaat en dat je oudste zoon lief en behulpzaam is. Ik hoop dat de kleine snel wat langer door zal slapen, zodat jij natuurlijk ook zelf wat fitter bent. Hier voel ik me wat beter en rustiger. Ik ben van het weekend gaan babyshoppen en dat gaf me een goed gevoel. De babykamer, box en kinderwagen hadden mijn vriend en ik al uitgezocht, dus ik ben samen met een vriendin de aankoop gaan doen en lekker lang geslenterd in de Babypark. Mijn vriend is deze week gelukkig vrij en kan dan hard aan het werk om de laatste dingetjes af te maken. Afgelopen vrijdag een 3D echo gehad. Zo bijzonder om de kleine te zien. We zijn echt helemaal verliefd 😍
Loolaa, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Maurits. Wat een dondersteen dat hij zich toch nog even meldt voor ze hem willen gaan halen Ben benieuwd naar je verdere verhaal. Het is inderdaad leuk om nog te schrijven en te lezen hoe het de anderen vergaat, ook zo na de bevalling. Silki, Niki huilt gelukkig niet 's nachts maar wordt wel minimaal 1 keer wakker voor een voeding. En die gebroken nachten beginnen er toch een beetje in te hakken, heb niet altijd even veel geduld met iedereen op dit moment. Maar als ik dan naar dat kleine meisje kijk heb ik het er toch ook wel weer allemaal voor over. Ik ben wel blij dat ik voorlopog nog niet goef te werken Belony, leuk he die 3D! Niet per ongeluk het geslacht gezien? Ik hoop voor je dat die verhuizing deadline wel gehaald wordt, scheelt je een hoop gedoe. Hier gaat dus alles wel redelijk goed. We gaan ook naar een osteopaat omdat de kleine meid een voorkeurshouding heeft en haar hoofdje aan 1 kant wat platter aan het worden is. Verder wil ze eigenlijk vooral vast gehouden worden, de meningen over dit feit zijn een beetje verdeeld maar het zou kunnen komen door de snelle bevalling. Dat ze nu een stukje veiligheid mist die ze wel weer voelt als we (voornamelijk ik) haar vasthouden. Volgende week ga ik even naar mijn werk om mijn teots te presenteren en dan hoop ik natuurlijk wel dat madam goed gemutst is en niet het hele bedrijf bij elkaar brult
Loolaa: van harte gefeliciteerd!!! En leuk dat je ook nog hebt kunnen meemaken dat de vliezen braken door je eigenwijze spruit . Hoe gaat het nu een paar dagen verder? Ik doe nu ook even een kort berichtje tussen de wakkere huil buien door. De osteopaat lijkt weinig te hebben geholpen. Vanmiddag een afspraak met de kinderarts kijken wat hij ervan denkt. Maar mogelijk kan ook een oorzaak het kiss syndroom zijn, wat mijn andere kinderen ook hebben gehad. Niet levensbedreigend maar wel noodzaak dat er wat aan gedaan wordt. Hoe doen jullie het met slapen trouwens? Bij ons slaapt ze nog in de kinderwagenbak, die zet ik in de box of haar bedje. Dit had de kraamhulp geadviseerd. Ik heb nu wel een baby nest besteld, is wat makkelijker. Is het toch nog een lang bericht geworden
Silki, balen dat de osteopaat niet geholpen lijkt te hebben. Misschien heeft ze wat meer tijd nodig. Onze kleine meid wordt ook nog een paar keer verwacht, door de snelle bevalling is er toch het een en ander in haar lijfje vast gaan zitten. Wat zei de kinderarts ervan? Wij hebben van mijn schoonouders de oude wieg van vl en zijn zusje in bruikleen, helemaal mooi opnieuw bekleed en die staat bij ons in de kamer. Maar, die donderstraal ligt liever bij ons dus vaak ligt ze gewoon tussen onze kussens onde haar dekentje. Als we verhuisd zijn wil ik haar wel echt in haar eigen kamertje laten slapen, hopelijk krijgen wij dan ook wat meer rust. Belony en Loolaa, hoe is het met jullie?
Rinsa, haha nee niet per ongeluk het geslacht gezien. Ze gaf ieder keer een seintje dat we moesten wegkijken als ze naar dat gebied ging. Het blijkt dat hij/zij de benen gekruist had, dus ook de echoscopiste heeft het niet kunnen zien. Ik hoop dat de behandeling bij de osteopaat zal helpen. Wat bijzonder dat jullie dat wiegje kunnen lenen. Mijn ouders hebben echt niks meer van onze babytijd en dat vind ik best jammer. Hopelijk wil de kleine er toch nog in gaan liggen. Silki, jammer dat het bezoek bij de osteopaat niet heeft geholpen. Maar misschien zijn daar meer bezoekjes voor nodig, zoals Rinsa al zegt. Hier gaat het prima. Van het weekend begonnen met de schoonmaak thuis. Komend wekend gaan onze meubels over en daarna wij. Zo blij dat de verhuizing bijna zover is. Kan niet wachten om in onze nieuwe woning te zitten. Verder megaverkouden en af en to last van mijn rug. Wat ik de laatste tijd heb zijn vermoeide benen en krampen in mijn kuiten. Hadden jullie dat ook?
Bedankt allemaal voor de felicitaties. Ben afgelopen week lekker ondergedoken geweest. Met Maurits gaat het goed. Hij heeft al een soort van ritme te pakken. En dat kan natuurlijk zo veranderen. Voorlopig is het nog in het voordeel van ons. Hij spookt vanaf 18:00 uur t/m 00:30. Ben dan ook helemaal kapot. We leggen hem dan op het aankleedkussen tussen ons in. Daarna is hij stil tot ongeveer 04:30. Dan gaat hij in zijn eigen bedje en kunnen we nog een paar uur slapen. Heerlijk dus. Beter dan verwacht. Maar het kan natuurlijk nog alle kanten op. Belony: wat een goed nieuws dat jullie in jullie nieuwe huis kunnen. Echt heel fijn. Dat jullie bij je schoonmoeder kunnen logeren is super fijn, maar dat moet je niet te lang willen. Krampen in mijn kuiten had ik ongeveer vanaf week 30. Veel water drinken is de enige remedie. Dat is één van de kwalen die bij het gebeuren horen. Silki: wat jammer dat de osteopaat nog niets heeft opgeleverd. Zoals RinsA al zegt; misschien heeft het wat meer tijd nodig. Kiss syndroom heb ik nooit van gehoord. Wat is dat precies? RinsA: die verdeeldheid over vasthouden snap ik niet helemaal. Volgens mij kun je een baby niet genoeg vasthouden. Is wat mij betreft alleen maar goed voor het hechtingsproces. Idd leuk dat jullie de wieg van je schoonouders in bruikleen mogen. Ik houd wel van dat soort sentimenten. Heb zelf ook niets meer van vroeger. Ik ben zelf op dit moment een beetje zielig. Ik heb een oogontsteking met uitstraling naar de rest van mijn gezicht. Heb nu een antibacterieel zalfje voorgeschreven gekregen van de huisarts. Die gaat vl zometeen halen. Hopen dat het dan beter gaat. Op dit moment wil ik me alleen met Maurits bezig houden. Maar die ontsteking gooit een beetje roet in het eten.
Belony: wat fijn dat nu eindelijk de verhuizing bijna rond is, heb je eindelijk rust en kan je gaan genieten! Je hebt gelukkig nog even de tijd. Ik heb ook last gehad van mijn kuiten, maar dat had ik vroeger ook weleens ( zweepslag ) dat doet echt zeer . Bij mij hielp hey om magnesium te nemen en als ik het aan voelde komen deed ik gauw mijn hak dacht ik naar beneden ( of omhoog 1 van de 2 haha) anders wordt het juist erger. RinsA: Merk jij verschil met de kleine sinds je bij de osteopaat bent geweest? En hoe was het op je werk? Heeft ze zich goed 'gedragen' ? Gingen jullie nu volgende maand verhuizen?
Even mijn berichtje weer in 2. Als ik het op mijn telefoon schrijf, kan ik niet alles lezen en dan vergeet ik weer de helft Loolaa: Maurits doet het inderdaad aardig goed, op die spookuurtjes na. Gelijk maar van nemen voor het weer anders is . En wat vervelend van je oog. Tuurlijk wel met dat slaaptekort nu dat je nog sneller ergens last van hebt. Hopelijk kan goed je rust krijgen zodat je er snel vanaf bent. Oh ja en het kiss syndroom heeft met de gewrichten als ik het goed heb te maken. Kiss is een afkorting. Maar het komt door vaak een snelle bevalling waardoor de nekwervels een klap hebben gekregen. En toendertijd kwam ik er pas na 7 maanden en half dood van het slaaptekort achter. Uiteindelijk ' overal' geweest en na 2 bezoeken bij een speciaal kinder manueel therapeut hoefde ik er ipv 20 x per nacht nog maar 2x per nacht uit. Ze hebben dan eigenlijk continue pijn. En als je er niks aan doet kunnen heel veel dingen beïnvloed worden op latere leeftijd. Het is niet wetenschappelijk onderbouwd, maar dat hoefde voor mij niet, de praktijk was genoeg bewijs. Hier had mijn schoonmoeder net het bedje verkocht waar iedereen in had geslapen, ze had nooit verwacht meer dat vl nog een kind zou krijgen, dus helaas. Voor de rest zijn we nog een beetje zoekende wat betreft slapen en waardoor het komt dat ze zoveel huilt. Afgelopen maandag de kinderarts gesproken om toch te beginnen met medicijnen tegen de reflux, het was het weekend zo erg. Alleen door pech is het recept pas vandaag bij de apotheek binnengekomen en morgen krijgen we de medicijnen dan pas. Wat wel duidelijk is, is dat ze beter in de maxi cosi slaapt of bij ons. Dit zal waarschijnlijk door de houding komen. Dan alsnog komt ze moeilijk in slaap en moet vaak 'geholpen' worden. En waar ik 10 jaar geleden mijn kinderen helaas nogal eens liet huilen, ik was jong en onervaren en iederen zei dat dat moest en hoorde, doe ik dat nu heel anders. Ik wil nu een hangmatje proberen, daar lees ik goede dingen over. En voor de rest gaat vl het hele weekend weg, dus hopelijk gaat het slapen een beetje redelijk. Hebben jullie nog vakantieplannen,? Hier nog twijfelachtig. We willen wel met de caravan weg, maar als ze de halve nacht huilt is dat ook niks. Maar bij ons in de buurt zijn meerdere campings, dat zou ook een optie zijn. Ben je er even uit, maar toch dichtbij.
Natuurlijk was afgelopen nacht compleet anders dan de nachten ervoor. Vanaf één tot zes uur was meneer aan het spoken. Had nooit moeten schrijven hoe goed het ging. Dat is het lot tarten😉. Had heel erg last van m'n oog en het werd steeds erger. Het zalfje wat ik vd huisarts had leek het ook te verergeren. Vandaag een ander zalfje gekregen en veel kunnen bijslapen. En gaat nu wel weer iets beter. Ben klaar voor een nieuwe horror nacht😁😁. Wat balen dat het recept nu pas bij de apotheker aan is gekomen. Bij mijn apotheek zijn ze dan wel relaxed en geven ze het het wel mee als het spoed heeft. Hopen dat de reflex dan wat minder wordt. Wat naar voor je kindjes van het Kiss syndroom. Klinkt heel heftig. Continue pijn en als ouder weet je je ook geen raad. Arme jullie. Hoop dat het snel beter gaat. Wel spannend dat je vriend een weekend weggaat. Hoop voor je dat het goed gaat met slapen. Heb jij binnenkort ook nog een weekend waarin je weg kunt? Wij weten nog niet of we met vakantie gaan. Het lijkt mij leuk om naar Italië te gaan ergens eind augustus/september. Moeten kijken hoe het met Maurits gaat. Vandaag hadden wij de laatste dag kraamzorg. Het voelde een beetje als een diploma uitreiking. Geslaagd als ouder en nu verder met z'n drieën😃. Ook een beetje dubbel. We hadden een leuke kraamverzorgster. Aan de ene kant jammer dat ze weg is en aan de andere kant fijn om je privacy weer terug te hebben.
Belony, klinkt goed allemaal. Gaat het toch nog goed komen Ik heb geen kramp in mijn kuiten gehad, heb eigenlijk als enige kwaaltjes vermoeidheid, last van mijn bekken en maagzuur gehad. Mijn mini me slaapt wel in haar wiegje hoor maar minder dan goed zou zijn voor mijn nachtrust Silki, ik merk wel verbetering maar ik merk ook dat we er nog heel veel voor moeten doen. Ze heeft de voorkeur naar rechts maar bij alles moeten we haar naar links krijgen en dan gaat gewoon niet 1,2,3. Zo is het denk ik met alles wel, iets meer tijd geven. Loolaa, haha. Inderdaad, als je zegt dat het goed gaat dan horen ze dat en laten ze je meteen even weten dat het ook anders kan Gelukkig zijn het geen robotjes en blijven ze voor een deel heerlijk onvoorspelbaar. Vervelend van je oog, lekker moment ook. Hoop dat je nieuwe zalfje wel goed werkt. Ik ben een beetje aan het worstelen met de flesvoeding, volgens het pak zou ze meer moeten drinken dan ze doet. Als ik haar meer probeer te geven trapt zij meteen op de rem en drinkt gewoon minder. Met de grootste moeite krijg ik er dan in wat ze altijd al dronk maar het is natuurlijk de bedoeling dat zij meer gaat drinken zodat er meer tijd tussen de voedingen in komt... Nou ja, heb geduld... Het bezoekje aan mijn werk ging wel goed. Ze ging lekker zitten poepen toen we binnen kwamen dus ze deelt mijn mening wat werk betreft haha. De dagen in mijn banner kloppen niet... Ook apart
Loolaa: dat had ik ook vaak tijdens de zwangerschap, als ik zei dat het beter ging werd ik weer misselijk Fijn dat je nu een zalfje hebt wat goed werkt. Kan je een beetje bijkomen. Hoe gaat het nu met Maurits? Nog wat horrornachten gehad? RinsA: daar moet ik wel om lachen dat ze ging poepen. Toen ik van de week bij de osteopaat was, was ik mijn luiertas vergeten...zit nog niet helemaal in mijn systeem . Ik dacht al zal je zien normaal 1 x per 3 4 dagen poepen en zal je zien poept ze nu. Maar gelukkig viel het mee. Wat op het pak staat ( de hoeveelheden) klopt dat ook met haar gewicht? Ik was er van de week ook naar aan het kijken. Ik had alleen op internet gezocht en dan moet je het aantal kilo's x ..... doen en dat per dag geven. Maar hier gaat die vlieger niet op. Wilde ze tot voorkort vaak drinken. Soms wel elk uur, alleen dan wel kleine beetjes. De borst had ze al vaker geen zin in. Maar sinds gisteren doet ze ook moeilijk met de fles. Vannacht bijna de hele nacht op geweest omdat ze moeilijk drinkt. Ze lijkt erge honger te hebben. Ze smakt, probeert van alles met haar mond te pakken. Maar als ik dan de fles wil geven of ze wilt hem dan niet of ze neemt hem wel en begint dan vervolgens te trekken, duwen en spartelen en vervolgens weer huilen. Maar gelukkig kan ze ook nog steeds goed lachen
Belony: hoe gaat het met jou? Voor de rest goed qua kwaaltjes? Alleen de kuiten? Of nog meer? En de verhuizing, loopt het nu een beetje vlot ?
Vandaag heb ik mijn eerste dag alleen met Maurits. VL heeft twee weken vrij gehad. Hij had het er heel moeilijk mee en had het gevoel dat hij ons in de steek laat. Ik stuur hem geregeld foto's zodat hij er toch bij is. Het gaat redelijk relaxed zo met z'n tweeën. De oog ontsteking is een uiting van voorhoofdsholte ontsteking. Daar heb ik wel vaker last van en is mijn zwakke plek. Maar op deze manier heb ik er nog nooit last van gehad. Heb er nog flink veel pijn aan gehad. En ben afgelopen vrijdag zelfs met een antibioticum kuur begonnen. Gelukkig heeft het de ergste pijn weggehaald. Nu nog wel een beetje last, maar niet meer zo erg. Maurits heeft om de nacht een horror nacht. Lijkt ook wel alsof hij heel goed aanvoelt hoe het met mij gaat. Als het beter gaat slaapt hij door en als het wat minder gaat wordt hij steeds wakker. Afgelopen nacht weer een relaxte nacht gehad. Van 23:00 uur tot 04:00 uur. Vijf uur achter elkaar!! Heerlijk!! Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. RinsA: Grappig dat Nikki lekker te keer ging op je werk qua ontlasting. Misschien een teken om iets nieuws te gaan zoeken als je straks weer een beetje ontzwangerd bent. Goed ook om te weten dat met flesvoeding het hele riedeltje van wennen weer van voor af aan begint. Hoop dater snel een ritme in komt. Silki: bij jou ook al lekker bezig als je de deur uit bent. Grappig hoor. Is er al duidelijkheid of Fenne ook het Kiss syndroom heeft? Hoop ook dat er bij jou snel een ritme komt bij het flesvoeden. Belony: ben ook erg benieuwd hoe het met je verhuizing is gegaan. Zitten jullie er al of hebben jullie nog een weekend nodig. Ik gun het je zo om weer een eigen plek te hebben.
Hé meiden, Hoe is het met iedereen? Hier gaat het af en aan goed en minder. Soms hebben we een goede nacht ( lees: 4 uur achter elkaar kunnen slapen) en soms een slechte ( een half uur ) Vaak heeft ze wel een dagdeel waarbij ze niet slaapt, de ene keer 's nachts en andere keer overdag. Inmiddels ben ik nu bijna 3 maanden thuis en het bevalt me nog steeds. Maar dan moet ik er wel af en toe uit wat voor mezelf doen, al is het maar een stukje fietsen. Qua gewicht blijf ik weer even hangen. Nu 15 kilo eraf. Ik krijg ook weer meer zin om te eten ( net als voor de bevalling . Ik merk wel het zwangerschaps forum een stuk verder van me af staat sinds de bevalling. Waar ik toen regelmatig even keek, gaan er nu zo dagen voorbij dat ik er niet eens bij nadenk. Loolaa: hoe is het bij jullie, inmiddels een paar weken verder Hoe gaat het met Maurits nu? Nog horrornachten? En ben je al bezig met afvallen? Belony: Hoe gaat het met jou? Schiet het een beetje op met je nieuwe woning? RinsA: hoe gaat het bij jou? Hebben jullie trouwens alles al rond wat betreft de kinderopvang? Mijn schoonmoeder gaat min of meer oppassen, maar we hebben nog geen details besproken. Ik begin normaal altijd vroeg en ik wil een dag gaan veranderen om zo de opvang iets te beperken.
Dag dames, Loolaa, wat vervelend van je oog. Gelukkig is de ergste pijn weg. Hoe is nu? Inmiddels helemaal hersteld? Wat lief van je vriend dat hij zo'n moeite had. Kan me voorstellen dat hij liever bij jullie is. Silki, slaan de medicijnen tegen reflux aan? Vervelend dat Fenne niet iedere nacht goed doorslaapt. Maar het is in ieder geval fijn dat er ook goede nachten tussen zitten, zodat jullie een beetje op adem kunnen komen. Al 3 maanden thuis. Dat is hard gegaan. Wanneer eindigt jouw verlof? Hier gaat de kleine straks 2 dagen naar de kdv, 1 dag ben ik thuis, mijn vriend heeft straks een papadag en 1 dag naar oma. Rinsa, hahahaha ze deelt jouw mening wat werk betreft. Ze voelt het goed aan dan. Hoe gaat het nu met de flesvoeding? Drinkt Nikki nu meer uit haarzelf? Hier gaat alles prima. Inmiddels verhuisd 🎉🎉🎉 Ik was daarom wat minder actief. Maar man man man ik ben OP! Zwanger zijn en verhuizen ...... please shoot me! Ik ben een weekje vrij geweest en ben vandaag weer begonnen met werken. Ik had nog wel een weekje kunnen gebruiken. Deze week maar lekker rustig aandoen. Maar ontzettend blij dat we eindelijk in ons huisje zitten. Verder voel ik me goed. Ik heb zo nu en dan nog steeds last van kramp in mijn kuiten en vermoeide voeten en benen als ik te lang sta of loop. Andere kwaaltjes heb ik momenteel gelukkig niet. Vorige week wel even in het zkh geweest vanwege buikkrampen. Gelukkig niets aan de hand met de kleine. De pijn werd waarschijnlijk veroorzaakt door mijn groeiende baarmoeder die van alles opzij duwt. Volgende week vrijdag mijn groeiecho en dan worden ook de babykamer, kinderwagen en box geleverd. Ik kan me nu gaan focussen op de babykamer