Silki, heel veel succes morgen. Komt vast goed en ze moeten nu die "plooi" goed in beeld krijgen dus ik denk dat je wel wat langer van je uitzicht kan genieten. Mijn vermoeidheid is niet veel minder, zeker als ik zoals nu een slecht nacht gehad heb. Zat vanmiddag op mijn werk gewoon scheel te kijken Maar, heb het niet meer zo erg dat ik niet meer op mijn benen kan staan.
Kyra: veel plezier in Zweden. Ben benieuwd hoe je vriendinnen gaan reageren. En leuk dat je zus en zwager zo leuk reageerden. Silki: dat is ook eigenlijk het enige wat je kunt doen. Leven in het hier en nu. Genieten van de goede momenten. Ik ga morgen heel hard voor je duimen. Echt spannend!! RinsA: scheel kijken op je werk is niet best. Kun je dan ook eerder weg? Ze zeggen toch altijd dat nu 12 weken alle kwalen ophouden en dat het dan hemels wordt? Valt dus ook vies tegen. in tegenstelling tot gisteren had ik weer een dramatische dag!! Toen ik gister avond terug kwam van het badmintonnen ging het mis. Alles wat ik had gegeten kwam er uit. Heel de nacht bijna niet geslapen daardoor. En nu gaat het wel weer een beetje. Maar goed dat ik die tosti's heb gegeten gisteren want vandaag kond ik dat niet meer verdragen. Maar weer op naar morgen, kijken hoe het dan gaat. Ondertussen moet ik er ook maar om lachen als ik weer voor Pampus op de bank lig.
Loolaa: Wat erg voor je zeg!! zou het kunnen dat je door drukte extra misselijk wordt? Pas ging het goed/beter toen je niet had meegedaan aan die wedstrijd. Gaat het vandaag weer wat beter? Mijn nekplooi was goed. Hij was max 1.5, ze had meerdere metingen gedaan. De 'kleine' wilde alleen niet helemaal meewerken, ik moest draaien en blijven 'hoesten' om hem goed in beeld te krijgen RinsA: gaat het alweer beter met jou vermoeidheid?
Wat fijn dat de nekplooi goed was. Super!! Haha, ik zie het helemaal voor me; jij je in allerlei bochten wringen voor die echo. Het is nu dus al een eigenwijsje. Daar ga je nog veel mee te stellen krijgen waarschijnlijk Ach ja, het gaat op en af. Volgens mij maakt het niet uit of ik nu wel of niet druk ben. En druk is ook relatief. Ik heb een eigen bedrijf en kan mijn tijden zelf indelen. En ik houd me al super rustig. En af en toe moet ik gewoon mijn energie kwijt. Heb gister avond ook weer gesport en voelde me daarna top. Zometeen heb ik een afspraak met een cliënt en daarna heb ik een verjaardag. Dus morgen wordt weer een rustdag. Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend?
Silki: wat super zeg, zo'n goede nekplooi! RinsA: wat balen dat die vermoeidheid niet echt afneemt! Zorg goed voor jezelf he?! Lolaaa: wat lastig die onvoorspelbaarheid! Moeilijk inschatten elke dag weer lijkt me! Ik ga straks intocht kijken met nichtje en neefjes en morgen etentje bij mij thuis. Gezellig! Nu op de bank met aantal Ouders van Nu. Ik begin nu echt meer te genieten en me over te geven aan grenzen lichaam. Wat een proces zeg, dat zwanger zijn
Hey Ladies, Silki, wat fijn dat de nekplooimeting zo goed is. Ik moest ook hoesten en wiebelen en uiteindelijk heeft ze toch maar inwendig gekeken. Loolaa, vervelend dat het nog steeds niet top gaat maar wel fijn dat je er ook goeie momenten tussen hebt zitten. Als het goed is ben je met een paar weken verlost van de ergste kwaaltjes. Mijn vermoeidheid gaat een beetje op en af, vrijdagavond lag ik al vroeg op de bank te dutten. Zaterdag het huis in delen onder handen genomen, steeds even zitten en dan weer door. Vandaag voel ik me echt goed, een kenner heeft mij verteld dat je vanaf 17 weken toch echt minder vermoeid moet zijn... Zal mij benieuwen, ben wel vakaer de uitzondering op de regel
Loolaa: dat zei ik ook gelijk al dat die nu al eigenwijs was Dan is het gewoon maar doen wat je denkt wat goed is. Alleen zo lastig dat het iedere keer weer anders is. Wel fijn dat je je eigen tijden kan indelen...heerlijk Maya78: hoever ben je nu? Gaat het lichamelijk wel goed? Ik heb vaker gehoord dat het met een tweeling qua kwalen nog erger kan zijn. RinsA: ik zei tegen de vk je kan ook even een beetje 'duwen' ...nou dat deed ze niet als verloskundige. Ik deed het ook wel eens tijdens mijn zwangerschappen, even wakker maken. Ook wel ter geruststelling dat alles 'nog goed' was. Toen was ik wel een stuk verder. Dat is wel weer erg prettig dat je een goede dag hebt. Het is bij mij deze zwangerschap ook allemaal anders. Iedere keer denk je aha het gaat beter...maar nee het komt gewoon weer terug Geen peil op te trekken. Hier weinig gedaan Nu even aan het 'bijkomen' van weer wat huishoudelijke dingen die gedaan moesten worden. Alleen zijn mijn pauzes altijd wat lang
Silki: idd echt heel fijn dat ik mijn eigen tijd in kan delen. Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten doen. En goed dat je lekkere lange pauzes neemt Maya: idd een heel proces. Hoe was de intocht? En het etentje? RinsA: Ik heb ook altijd last dat ik de uitzondering op de regel ben. Hoop toch echt dat het snel gaat opknappen allemaal bij je. Kyra: hoe was het in Zweden? Hoe reageerden je vriendinnen op je mooie nieuws? Ik heb een leuk weekend gehad. Zaterdag had ik allerlei afspraken en ging het ook heel goed. Gisteren heel rustig aan gedaan. En vandaag is het weer belabberd. Vandaag was ik zo misselijk dat ik moest overgeven. Arme ik!!
Loolaa: veel succes. Ik mag straks voor een groei echo. Even spieken of de kleine nog op schema ligt. Verder even nix. Ik lees wel mee, maar mijn hoofd zit zo vol dat reageren niet echt lukt. Telefoon is ook stuk, dus dat maakt het ook niet makkelijker.
@lolaa: hoe was je echo? @silki: fijn dat nekplooimeting goed was! Hier: superleuk weekend gehad. Grappig, ik had verwacht dat bij het eerste glas wijn wat ik afsloeg iedereen direct zou zeggen: "oh, je bent zwanger". Bleek reuze mee te vallen.. Dus na verloop van tijd maar ingebroken in het gesprek: "dames, is het jullie op gevallen dat ik thee drink??!!! Dit zal ik voorlopig ook blijven doen...!!!" Haha, toen waren de felicitaties ook niet van de lucht! Ik heb vanmiddag om 17:30 uur de eerste echo.. Spannend! Maar ik heb wel een heel goed gevoel en vertrouwen in deze zwangerschap.
Kyra77: Grappig! Ik had hier hetzelfde. Wij hebben een cafe en ik dacht echt dat het enorm zou opvallen dat ik geen alcohol meer dronk, maar dat bleek enorm mee te vallen. Pas na een aantal weken, viel het een paar mensen op, maar voor die weer wat durfden te zeggen. hahaha. Echo was helemaal goed. Hij loopt keurig op de curve. Voldoende vruchtwater. En ze kon zien dat hij al behoorlijk lang haar in zijn nek heeft. 1,5 cm. Geschatte gewicht is nu 1350 gram. Als hij zo door blijft groeien is hij straks rond de 3600/3800 gram bij de geboorte.
Wat fijn dat jullie goede echo's hadden Punky en Kyra. Hier nog een blij iemand. We hebben een hartje gezien en zijn superblij!! Door de adrenaline voelde ik me fantastisch. Heb er meteen gebruik van gemaakt. We zijn om het te vieren lekker uit lunchen gegaan. Maar de adrenaline is gestopt en ben weer helemaal misselijk. Maar dat maakt niet uit. Want we hebben een hartje gezien!! Grappig dat jullie omgeving dus niet gespitst is op wat jullie drinken. Bij mij let ook niemand daar op. Mijn beste vriendinnen weten het al en de rest kijkt niemand er van op. Punky: fijn dat alles op de curve loopt. En wat leuk dat hij al zoveel haar heeft. Leuk ook dat jullie een café hebben. Wat voor café is het? Kyra: leuk dat het weekend zo leuk was. En dat de meiden zo leuk reageerden. Wanneer heb jij je volgende echo?
Superleuk al die echo's en gelukkig allemaal positieve berichten Ik heb een erg drukke werkweek gehad dus ik ben blij dat mijn weekend nu begonnen is. Al is mijn weekend niet veel rustiger het zijn wel allemaal leuke dingen waaronder zaterdagochtend een pretecho en als het goed is weten we dan of ik een eigenwijs dametje of een eigenwijs meneertje draag
Wat leuk dat je morgen een pret echo hebt. Spannend. Wij krijgen ook een eigenwijs figuur. Bij de echo liet hij zijn hartje verborgen zodat we het niet zagen kloppen. En opeens draait hij iets en zagen we het wel. Ik had gisteren voor het eerst in weken echt een leuke dag met energie en weinig misselijkheid. We gingen een dagje naar Enschede. Een vriendin van mijn vriend had een kindje gekregen. We hebben daar ook nog lekker gegeten. En toen weer terug naar Utrecht. Ik ben trouwens met gember capsules gestart. Wellicht helpt het toch een beetje. Vanmiddag gaan we het nieuws vertellen aan de ouders van mijn vriend. Echt heel spannend.
oh, wat leuk!! Ik heb heel benieuwd! Veel plezier met vertellen! Hier alles goed, maar volle werkagenda, dus niet zo veel zp tijd...
Loolaa: super voor je dat je een hartje hebt gezien!! Is altijd weer spannend. Die van jou nu ook al eigenwijs Ik heb de gembercapsules ook geslikt, bij mij hielpen ze alleen helaas niet echt. Heb trouwens wel gember snoepjes gehaald bij de tuinen. Wie weet is dat nog wat voor je. Ben benieuwd hoe de ouders van je vriend het vonden Kyra77: wat fijn dat jij ook een goede echo had! Ik weet nog dat ik erop zat te wachten en het onderhand met 4 weken al wilde in het ziekenhuis en nu zit ik alweer op 13 weken en ondertussen al een aantal verder RinsA: spannend zeg! Ben benieuwd. Mocht jij het nu pas doen met 15 weken? Hier ben ik sinds een dag of 3 ineens heel moe. Doe zelfs middagslaapjes anders red ik het niet En vandaag het grote nieuws tegen mijn andere kinderen verteld en ook gelijk maar even tegen mijn ex ( hun vader) niet dat wij zo'n goede exen relatie hebben, maar meer voor mijn dochter. En zoals verwacht dochter vond het heel leuk en wilde van alles weten en zoonlief ging na het nieuws verder met zijn spelletje