hebben jullie dat ook, het is echt heel erg met me, ben nu 2 maanden van de pil af. Vorige maand begon et vlak voor mijn ongesteldheid dat ik sjacherijig werd en huilerig, nu is het 3 dagen geleden dat ik mijn eisprong had en ik ben NU al geen gezellig mens meer om mee samen te leven ik ben huilerig, enorm emotioneel, boos, sjaggo en dat alles bij vlagen, heb nu maar homeopatisch wat gehaald monnikspeper en zilverkaars,w ant ik vind dit echt niet leuk meer, mijn lijf is zoooo van slag.... lichamelijk is het een stuk beter dan de vorige maand, qua pijntjes enzo, maar die hormoonschommelingen, pffff!
Ik wel.. heb iedere maand veel last van PMS klachten. Altijd misselijk, pijnlijke borsten, extreem vermoeid en moeilijke stoelgang. En er is niks aan te doen :x
Ja, ik was vergeten het erbij te zetten, maar e vrag is eigenlijk of jullie het ook hebben en wat kan je eraan doen? Pijntjes is 1 ding, maar dat humeur, echt de helft van de maand........bah
Ik heb ook pms (maar heb daar nu natuurlijk geen last van) en wat je er tegen kan doen is vaak maar 1 ding de pil slikken maar dat gaat zo moeilijk als je zwanger wilt worden. Dus even op de tanden bijten als je zwanger raakt ben je ook van dat probleem af
Ja en opvliegerig en chagrijnig hoort er natuurlijk ook bij. Volgens mijn dokter helpt niks echt, volgens het internet wil antidepressiva wel eens helpen maar daar heb ik ook mijn twijfels over. Daar zit ik al aan en het helpt niets kan ik alvast zeggen.
hmmm, dat is wel minder zeg.......ik hoop dat die kruidendingetjes een beetje helpen en verder dus maar in bed onder de dekens en vooral tot 10 tellen! haha
Ik heb ook de eerste 2 maanden na het stoppen met de pil last gehad van dit soort verschijnselen. Mijn ventje vond me soms onuitstaanbaar haha en maak hem dan maar eens wijs dat jij als vrouw er nog meer last van hebt gelukkig heeft ie me goed gesteund deze eerste 2 maanden en nu ik zo'n beetje weet wat ik kan verwachten gaat het eigenlijk best goed. soms nog wel wat pijntjes, maar ik weet nu wel wat bij mn cyclus hoor. Als ik nu een rotbui erdoor heb dan meld ik dat even van te voren en dan houdt hij er rekening mee. Helaas geen wondermiddel nog ontdekt om die buien tegen te gaan
mijn vriend is ook echt heel erg lief, begrijpt heel goed waar het vandaan komt, maar uiteraard vind ik het voor hem en onze 4 kids ZEER onprettig! Ergens kan je er nets aan doen, maar is het ookw eer geen excuus, het is gewoon klote *zucht* ik voel me iig vandaag alweer heeel wat beter dan gisteren, dus ik hoop dat het een beetje zo blijft! hou iig echt alles bij zodat ik elke maand kan vergelijken, misschien zit er een patroon is.....