Momzilla!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door claudje1981, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Het gaat verbazingwekkend goed hier!! Wat een opluchting, alleen mn moeder heeft vanmiddag een snauw gehad...

Mn vader belde om 10 voor 2 of wij zin hadden om samen met hun en hun hond ergens te gaan wandelen (wij hebben ook een hond). Wij waren toch al van plan met de kinderen en de hond mooi een stukje te gaan wandelen, dus ik zei prima, kom dan rond half 3. (het is zo'n 20 minuten, klein half uurtje rijden als het druk is...)

Wij om half 3 de kinderen de schoenen aan laten trekken, computer af sluiten enz, hond helemaal blij want die had echt zin in wandelen, en daar zaten we dan op de bank... 5 voor 3 maar eens gebeld of ze al onderweg waren ;) waren ze hun stad nog niet uit, want het was zo druk!! :$:x (moet er wel even bij zeggen dat mijn ouders werkelijk NOOIT op tijd ergens kunnen komen, dus ik zat me al vreselijk boos te maken) Vanaf de plek waar ze op dat moment waren zou het nog wel 20 minuten duren zei mn vader (m.a.w. ze waren net van huis weggegaan!!) Toen mn moeder hier om iets voor half 4 aanbelde zei ik niet eens hallo, ik zei gelijk JA WIJ ZITTEN AL EEN UUR STARTKLAAR!!! :x:x:x:x:x (mis even een icoontje met heeeele scherpe tanden en klauwen....)

Ik was ZOOO pissig en terleurgesteld, mn dag was zo leuk en relaxed, en de zon scheen mooi buiten, we hadden voor half 3 zelf in de auto met de kids naar die mooie plek willen rijden om te wandelen, nu was het al een uur later, ik pissed off, mn moeder verontwaardigd, kids in de war door mij omdat ik thuis tijdens het wachten al een huilbui had gehad van boosheid (ook op mezelf omdat ik er weer ingetrapt was mn middag zo op te laten schuiven door mijn te-laat-kom-ouders) hond in de war omdat we hem om 3 uur maar een klein rondje uitgelaten hadden, die stond ook op knappen en vriendlief probeerde overal nog maar het beste van te maken de schat... :)

Uiteindelijk was de wandeling wel mooi hoor, maar had zooo anders geweest als ik gewoon nee had gezegt tegen mn vader... Had moeten zeggen, dat als ze het voor half 3 niet konden redden om bij ons te zijn, dat ze dan beter thuis konden blijven.... ;) Doe dit ook niet nog een keer!!! :(

Snap gewoon niet waarom het anderhalf uur moet duren om bij ons te zijn... Je belt om 10 voor 2, het kan, hup hond in de auto en dan gaan met die banaan... Is toch niet zo moeilijk??? :(:x

Zo nu ben ik mn frusties even weer kwijt, op naar een gezellige avond, met de kids en en hun herfstvakantie gaat het tot nu toe super, en beebje houdt zich ook nog aan de afspraak dat'ie nog even moet blijven zitten, haha ;):)

2. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Oh die troep praat me dr niet van... hier drie kids van 10 (tweeling) en 12 die een spoor van papiertjes, touwtjes, wol, knutseldingetjes, legostukjes, videospelletjes enz achter zich laten... ik doe mn best om niet OVERAL wat van de zeggen, ben dan alleen maar aan het katten :) Gelukkig kan ik het ook zachtjes tegen vl zeggen, en dan ruimt hij het op, of hij wordt boos op de kids. Dan ben ik niet de bad-guy, haha! Dat vind ik wel lief van hem ;)

3. Biancah

Biancah Niet meer actief

Whaha mn man noemt me momzilla. Ik ben echt een hormoonmonster.
    Moet ik zeggen dat het minder aan het worden is.
    Alleen gisteren... Wij gingen naar een magazijn uitverkoop. Mega druk met parkeren. Staan we te wachten tot we achteruit in kunnen parkeren komt er een kerel aangereden en perst hem er snel in. Voordat mn man ook maar uit kon stappen stond ik naast de auto en wilde ik dat die kerel zn auto ging verplaatsen. Dat deed hij natuurlijk niet. Vervolgens kreeg ik een grote bek van hem. Dus ik zeg, he tyfuslul durf je wel tegen een hoogzwangere vrouw. Ging zn vriendin ermee bemoeien, dus ik zei, hoer jij moet helemaal je bek houden. En vervolgens, ach val dood. ;)
    Nou mensen die mij goed kennen zouden waarschijnlijk eerst heel erg schrikken en vervolgens lachen dat dit uit mijn mond komt. Ik en schelden... Dit waren puur hormonen. Ik was zo kwaad begon er gewoon van te huilen.
    Maar echt ik ben een heel rustig persoon normaal gesproken die nog eerder een ander tegen zou houden dan zelf uit te stappen haha.

4. draakie

draakie Lid

26 okt 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net mijn man helemaal verrot gescholden. Helaas waar iedereen bij was. Ouders broer neefje nichtjes kids. De mannen waren naar de dierentuin geweest. Was erg leuk geweest alleen had iedereen van de 6 kids had een kadootje gehad behalve mijn jongste 2 grrr daar werd ik zo boos om. Je kan toch niet het ene kind een grote knuffel geven en de ander niks. Hij bleef echt te rustig en daar werd ik nog bozer om. Momzilla kwam in alle hevigheid voorbij....dit moest ik even met jullie delen....

5. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    hahaha zou het dan toch door de hormonen komen

ja ja ook wij krijgen een zoon :D helemaal verliefd deze mama

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    nou ik gok dat we hier een meisje krijgen en ben een veel grotere momzilla dan bij mn zoon hoor. hahaha
    had hier vanochtend ook het stoom uit mn oren komen door een zeer onuitstaanbaar kind!

daarbij is mn man zeeeeer goed in hele gemene opmerkingen maken terwijl hij het grappig bedoeld maar dat dus absoluut niet zo bij mij aankomt. snapt hij dan niet dat dit geen moment is voor stomme grapjes? als je niks liefs kan zeggen, zeg dan niks!!!

7. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè dames,

Ook hier een momzilla :( ben echt Zzoooooooo vaak boos op m'n man, vaak al om de kleinste verkeerde opmerking,kan niks hebben.....
    Bij zwangerschap van m'n dochter had ik dit totaal niet, zal me ook iet verbazen als het 23 nov een jongen blijkt te zijn hihi

Ondertussen heb ik hier thuis soms echt de neiging om weg te gaan en m'n man alleen te laten....alleen poosje later is t weer gezakt en denk ik nergens meer aan....
    Pffff die hormonen hoop echt dat t snel wat rustiger wordt voordat het echt uit de hand loopt....

Gelukkig ben ik niet de enige,heb ik vanavond ook ff tegen man gezegd dat er hier op forum nog meer zijn,gedeelde smart is halve smart hè dames;)
    Ik denk dat hij dat stiekem ook vast dacht over jullie ega's

Iedereen veeeeeeeel succes ermee, en in geval van hoge frustratie nood kunnen we t hier tenminste kwijt zonder dat iemand boos wordt ;)

8. Biancah

Biancah Niet meer actief

oh oeps hier ook een jongen. Zou het dan echt daarmee te maken kunnen hebben hihi.

9. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Pffffffffffffffff Ik word gek van mezelf, en mn vriend trouwens ook....
    Ik vertelde dat ik per ongeluk de kat had laten ontsnappen en dattie dus buiten was geweest...

Krijg ik van mn vriend de preek, dat ik nu toch echt eens daar op moet gaan letten....

Waarop ik woendend word en echt zo iets heb van WAAAAT alsof ik die kat altijd laat ontsnappen... sinds mn zwangerschap is dat dus nog maar 1 keer gebeurd....

Om vervolgens weer van mn vriend horen dat ik zelf de hond maar moet gaan uit laten en dat ik niet zo kinderachtig moet doen.. pffffffff toen was t hek van de dam....

Wie is er nou kinderachtig... de hond niet meer willen uitlaten omdattie geen gelijk krijgt... grrrrrrrrrrrrrrr ik ben echt woest....

10. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Ik irriteer me voornamelijk aan andere mensen, als ik in de stad ben of in de supermarkt. Als ze dan ineens voor me neus stoppen zodat ik er bijna op bots of met winkel wagens tegen mij of mijn vriend aan rijden. Grrr dan ontplof ik zo wat! Ik zeg dan ook altijd luid en duidelijk tegen mijn vriend wat ik van die mensen vind en die kijken me dan weer verbaasd aan omdat ze dat horen;). Argh dan ben ik echt om te spetteren!

11. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    ik irriteer me ook aan hoe veel mensen er eigenlijk zijn, en dan net allemaal op het zelfde moment aan het winkelen als ik... GRRRR :x

bedenk me een tel later wel dat wij er samen nog een mensje bij gemaakt hebben... ;):)

12. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Oh oh h wat herkenbaar allemaal... Mijn man beweert dat ik een hormonster ben :p

Maar kennen jullie ook die blik?... Als ik dan even een beetje boos word (een boos die ik zonder beebje in buik ook zou zijn!!) krijg ik vooral van mijn moeder zo'n blik... Zo'n blik van medelijden ofzo.... Zo'n blik van: ik zie het al, daar gaan haar hormonen weer! HOEZO HORMONEN?! Mag ik dan gewoon nooit meer ergens boos om zijn nu?! Net zoiets als vroeger vragen bj elke boze bui: moet je ongesteld worden? GRRRRR!...
    Maar ik merk wel dat ik idd bijna geen lontje meer heb! Las ergens een paar pagina's terug over het verband tussen momzilla en jongen of meisje in buik? Had het mijn vorige zwangerschap ook heel erg en dat was een meisje!

13. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    ja ik heb weer nieuwe slachtoffers m'n schoonouders ........MENNNNNNN kan ik me aan ze irriteren vorige week zaterdag dus iedereen uitgenodigd ivb met bekend making geslacht .
    zitten hun als 2 hobbezakken op de bank terwijl mijn schoonbroertjes van 5 en 7 hier de toko aan het verbouwen zijn echt al qaida was er niks bij met de schoenen op de bank springen op de bank met de BLAUWE!!!! fondant kleien die afgeeft :x en mevrouw zit lekker van d'r wijntje te nippen !!!! langs m'n moeder afrennen die net een kijk operatie had gehad aan de knie ! achter het behang plakken was niet voldoende geweest :x

14. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    O MY GOD !!!!!! ik dacht laat ik vandaag eens gezellig een dagje met mijn vader op pad gaan
    Conclusie: DRAMA !!!!!
    nog voor we goed en wel op weg waren hadden we bijna een ongeluk paps zijn schuld straat van rechts ( heb al vaker gezegd rem nou eens af want je hebt geen overzicht reactie paps : bende gek ik rem toch optijd !!) nou je raad het al auto van rechts scheelde niet veel en we hadden geluk dat er nog een andere auto kwam die voorrang moest krijgen .
    Maar ja jullie snappen wel hoe ik reageerde :x echt waar mijn momzilla zijn kwam in volle glorie om de hoek kijken zegt ie tegen me "wil je niet zo tegen me schreeuwen dat vind ik niet leuk "G(&^^*%$##^))#@$$%me pap ik ben zwanger die auto reed bijna mijn kant binnen dus ook van je aankomende kleinzoon mag ik dan ff uit mijn plaat gaan ?
    grrrrrrrrr

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

#75 sydneys, 9 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2012

:D dat heb ik ook en dan die kassa's in de winkel, ik heb altijd mensen voor me die heel erg langzaam hun boodschappen inpakken, ze beginnen vaak pas met hun boodschappen in hun kar te leggen nadat ze betaald hebben,en dat moeten ze ook heel netjes sorteren! daar erger ik me nu vreselijk aan en heb vaak de neiging om hun te "helpen"

ik erger me er zelfs aan als iemand anders op MIJN parkeerplek staat bij de AH :D ik heb 3 vaste parkeerplekken, als die alle 3 bezet zijn zit ik echt te vloeken in mn auto :( :D

ik heb dat wel alleen maar bij de AH en in het verkeer dat ik zo erg ben, thuis gelukkig niet :)

16. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Ik vind het ook schandalig dat mensen DAAR geen rekening mee houden!! :p
    Ik kan erg boos worden om mensen die in een gangpad kletsen, of heel sloom een keuze maken terwijl ik gewoon weet wat ik moet hebben, het ligt precies achter het karretje van de slome kiezer!! :x

17. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een keer een vent verrot gescholden toen die me afsneed op de dubbele rotonde, nadat ie eerst een heel stuk 40 reed voor me, waar je 70 mag. Me zusje zat naast me, lag in een deuk. :x

Ik zei tegen haar, behalve die bordjes van dat je een baby aan boord hebt, moet je er eigenlijk ook eentje hebben met als waarschuwing dat er een zwangere vrouw achter het stuur zit. 'Pas op, zwangere vrouw rijdt!' 'Beware, pregnant woman driving!'. We hebben allerlei teksten samen lopen verzinnen en kwamen vervolgens stuk van het lachen de auto uitrollen toen we op de parkeerplaats waren......:D

18. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me juist kapot ergeren aan die kassieres die verwoed beginnen te bliepen, terwijl ik me kar nog maar net aan het uitladen ben. Ho, ho, HO! Kan het ff rustig ja! Ik kan ze toch pas weer terug inladen als mn kar leeg is...... En dan ga ik dus op mn dooie akkertje alles in mn karretje leggen, en dan pas betalen. :D

19. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    inderdaad, dat gaat helemaal nergens over!! En dan hebben ze het plankje na de kassa propvol staan, zodat je hele systeem van "zware dingen eerst" wat je netjes op de band voorgesorteerd hebt weer verknooid is omdat er dan lichtere dingen op de potjes met groente enzo gebalanceerd worden door de cassiere... Ook als iemand voor je nog niet klaar is met inladen dat ze dan die schuif omzetten en stom verder gaan, vind ik zo lomp! "Bedankt voor uw bijdrage rot nu maar op" oooh ik kan wel een heel boek volschrijven met dingen waar ik me nu ik zwanger ben echt kapot aan erger!!!

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

ja dat ook! :p ik neem nu altijd een kassa waar ten minste 1 klant staat, geen lege dus om jouw te voorkomen! ik observeer dan eerst die klant voor me wel even maar ik observeer meestal fout zodat ik daarna het probleem heb wat ik heb beschreven hier :D

het gaat altijd wel fout ;)

Deel Deze Pagina