- 50 gram gesmolten boter (bodem) -250 gram verkruimelde San Fransisco koekjes (bodem) -halve pot kersenjam (bodem) -250ml slagroom (vulling) -200 gram monchou (vulling) -125 gram witte basterdsuiker (vulling) -pot kersen (topping) -taartina dr oetker (gelei) Bodem van San Fransiscokoekjes, boter en jam. Laten afkoelen. Slagroom, monchou en suiker stijf kloppen. Op de bodem scheppen. Pot kersen uit laten lekken (sap bewaren). Kersen over de monchou. Dan taartina volgens gebruiksaanwijzing aanmaken en over de kersen. Heerlijk!!
150 Gr. Gesmolten boter door pak verkruimelde bastognekoeken. 150 Gr. Suiker mengen met 200gr monchou. 250 ml slagroom stijf kloppen en door monchou mengen. Mengsel op de bastognekoeken. Blik vlaaivulling kers erop. Klaar!! Niet aan te slepen hier met verjaardag. Mn de bodem van Bastogne wordt goed beoordeeld
Sowieso met bastognekoeken en dan het liefst aardbeien boven op, verse natuurlijk!!! Zag van de week ook een recept met een bodem van stroopwafels. Ook eens proberen
Zoals hierboven alleen..... Ik maak het altijd met een bodem van verkruimelde san Francisco koekjes en boter, ook lekker! Ik doe door de monchou ook altijd een kneepje verse citroen sap.
Ohh lekker ik heb nog in de koelkast liggen dus eens proberen morgen ( fijn de bv haha ik mag blijven snoepen, val er teveel van af)