Haha net eventjes een nieuwe avatar gezocht... En zie resultaat? Woezel! (van woezel en pip). Die knuffeltje is mijn zoontje gek op, zonder dat beest kan hij niet slapen! (hij is 1,5 jaar). Ik vind hem zoooo leuk Laat jullie eigen (!) avatars eens zien, ben ook wel benieuwd wat jullie zelf hebben uitgezocht of gemaakt hebben 8)
Hierboven mijn avatar! Is van Final fantasy 10, met Yuna en Tidus, dit plaatje komt uit de liefdesscene bij het meer. Ben helemaal gek van Final Fantasy! Maar ik vind het heel erg leuk om af en toe te veranderen van avatar.
Die van mij heb ik ooit eens gemaakt om te laten zien welke kleuren het kinderkamretje kreeg en ik heb hem maar gehouden. Als ik hem verander is iedereen mijn kwijt
Mijn avatar heb ik zelf gemaakt met een 3D avatar van IMVU als model. Dit is het hele (zelfgemaakte) plaatje waarvan ik gemaakt had:
Die van mij is heeeeeeeeeeeel afgezaagd mijn zoontje... wel een beetje bewerkt in PS... Ik ben gewoon zo trots op hem! Hihi!
Ik ben ook 'saai'. Mijn avatar zijn mijn dochter en ik... Nog wel dan, want ik zit eraan te denken 'm te veranderen...
hey ja! hihi die wou ik eerst ook doen, maar toen zag ik die knuffeltje van mijn zoontje er tussen staan, veel leuker dan hihi
ben saai heb zo'n standaard ding van het forum uitgekozen maarre het is wel meteen poppetje waar ik fan van ben
Ik heb avatar van Aaliyah nou zie mijn naam Vindt haar een geweldige zangeres ondanks dat ze er al 8 jaar niet meer is... Had eerst mijn zoontje maar vond ik een beetje afgezaagd Die woezel&pip avatars vind ik ook erg leuk!! Mijn zoontje heeft veel dingen van w&p.
Ik heb (blijkbaar heel afgezaagd) zojuist mijn avatar (+banner) veranderd in een crea met mijn dochtertje!
Heel standaaaart maar het mooiste plaatje die er bestaat Mijn dochtertje (haha wel een oude foto trouwens daar was ze 2 maanden )