Wat is dit?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ntombi, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Hallo,

Afgelopen zaterdag heb ik, na 6 dagen overtijd, een test gedaan. Er was toen heel vaag een streepje te zien. Waarchijnlijk zwanger. Mijn man en ik besloten om dan over 3 dagen maar weer een test te gaan doen.
    Maar toen gebeurde het volgende.
    Zondag aan het begin van de avond begon ik ineens helderrood bloed te vloeien. Na een tijdje kreeg ik daar pijn in mijn onderbuik bij. Nu, dinsdag ochtend is het vloeien bijna afgelopen. Heb nog wel een drukkend gevoel in mijn buik en rug, dus niet echt pijn meer.

Wat kan dit zijn? Toch ongi? Miskraam, ook al duurt dat meestal langer?

Ik hoop snel antwoord te krijgen.

Groetjes Ingeborg

2. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Nog vergeten te vermelden.
    Ik temperatuur nu zo'n drie maanden. En voor dat ik ging testen was mijn temp erg hoog. De afgelopen dagen daald het als een gek. Zat vorige week donderdag op 36.91 en nu op 36.46

Groetjes Ingeborg

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi ingeborg,

Het is moeilijk te zeggen of het een verlate menstruatie was of dat misschien toch een eitje bevrucht was. Je kan altijd nog een test doen om te kijken of je het zwangerschapshormoon nog bij je draagt, evt kan je bij je huisarts terecht.

Groetjes imke

4. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Hi Imke,

Bedankt voor je antwoord.
    Denk dat ik volgende week even langs mijn huisarts ga. Vloei namelijk nog steeds elke dag, niet verschrikkelijk veel, maar toch. Bij ongi heb ik er maar drie hooguit vier dagen last van. Mijn buik en onderrug zijn ook nog steeds wat pijnlijk.
    Dus...wat ik al zei...toch maar naar de dokter.

Groetjes Ingeborg

Deel Deze Pagina