hoi hoi, mijn vraag is wss wel duidelijk, maar mss zijn er meerdere mensen in geïnteresseerd, die nog een 3d echo willen laten maken!? ik wil het iig wel laten doen en daarom deze vraag, en daarbij ook evt de kosten. gr saskia
Ik ben bij babyview geweest. Is heel goed bevallen. Voor prijzen kijk op www.babyview.nl . Een 3d/4d echo met foto's en dvd kost 100 euro.
Wij zijn gisteren bij Echo Bureau Drenthe (in Erm) geweest. Het was erg leuk !!!!! De vrouw was heel aardig en legde alles heel leuk uit. Helaas wou ons kleine wonder geen moment stil blijven liggen en zijn de 3d foto's niet gelukt. We mogen nu 24 juni terug komen om nogmaals de 3d echo te laten doen. Gr. Sandra.
Ik was bij echocentrum amsterdam geweest, en had hier ook een hele goeie ervaring mee! Op de site staat dat je 20 minuten krijgt, maar wij kregen zeker ruim een half uur! In me album staan een paar foto's kijk maar op www.echocentrumamsterdam.nl
Ik ben ook bij Babyview geweest.. hele goede service.. mocht ook gratis terugkomen omdat de 3d echo niet goed gelukt was...
Ik was al een keer geweest bij echobureau Utrecht. Heel goed en vriendelijke mensen. Ik ga daar straks voor de 3d echo ook naartoe.
Verloskundig Echocentrum Alkmaar daar heb ik me 3d echo laten maken alleen was het apparaat net nieuw en ging niet helemaal goed hij nam niet op dacht ze achteraf is alles nog goed gekomen al moesten we wel 2 keer heen voor het resultaat echter was Caitlin al te groot en lag ze met haar neusje tegen mijn baarmoeder wand aan dus mooi duidelijk is de echo niet geworden wel heb ik een prachtige 3d foto van haar oortje en voet en handje
Eindhoven: http://www.echografie.nl/ Voor 75 euro 2d 3d en 4d, goedkoop en ontzettende mooie foto's heb ik daarvan (toen was er nog geen 4d) Dit keer ga ik weer en ik denk zelfs dat ik ga sparen voor 2x. Wel even ver rijden maar heb het er voor over. gr
Hoi, Ik ben bij BabyVision geweest in Nootdorp bij Den Haag. Echt een aanrader. Heb het pakket genomen van een DVD met 2 kleurenfoto's en 5 z/w foto's. Ze deden daar nu 4D was echt heel gaaf om te zien. http://www.babyvision.nl/ Groetjes toi
Ja dat is ook goede service. Als je bijvoorbeeld het geslacht wil zien en het lukt de 1e keer niet dan mag je gratis een 2e keer terug komen!
Wij zijn met 20 weken naar babybubble geweest in Goes (zeeland), wij hebben hier hele goede ervaringen mee. Gaan er ook naar toe als ik 26 weken zwanger ben voor een 3D/4D echo! Liefs, misspuma
hoi hoi, wat leuk en goed om te horen dat eigenlijk iedereen die tot nu toe heeft gereageerd, eigenlijk alleen maar goede ervaringen heeft gehad bij verschillende echo bureau's, word voor mij nog moeilijk om te kiezen . gr saskia
Wij zijn bij 3d lifeline geweest... Echt een super leuke vrouw die je helpt en de prijzen vallen ook best mee www.3d-lifeline.nl