Onze wasmachine staat schuin onder de zoldertrap... Net wou ik een tafeltje van zolder halen en hij glijd uit mijn handen.. Zo tegen de wasmachine aan. Nu is het glas kapot....:x Moeten we een nieuwe aanschaffen of kan dat glas vervangen worden? Wie weet het of heeft ongeveer hetzelfde gehad? Echt flink klote..... Baal als een stekker..
Whoops.... Misschien kan je een nieuwe deur bestellen.. zou je even kunnen uitzoeken op Google wellicht of bij de fabrikant van je wasmachine...
Op marktplaats hebben ze soms ook deuren die ze te koop zetten.. Hier bijvoorbeeld : Marktplaats.nl > Deur luik Bosch Wasmachine met RVS look - Witgoed en Apparatuur - Overige Witgoed en Apparatuur Maar is echt afhankelijk van wat voor wasmachine je hebt..
oeps, das een ongelukje wat je ook niet dagelijks hoort. Ik dacht dat dat glas megasterk was. Ik zou ook de fabrikant eens bellen of ze misschien zo'n losse deur hebben.
We zitten al te kijken, maar een deur kost ongeveer 80 euro.... Dus we zitten na te denken om maar gelijk een nieuwe te kopen, aangezien hij al best wel oud is.... Maar oh oh oh.... Daar gaat een deel spaargeld Iets eerder dan gedacht... Ik ga zo wel eens op marktplaats kijken! Bedankt.