Hoi dames, Morgen ben ik overdag lekker alleen thuis en wil ik er een lekker tutdagje van maken. Ik heb 's morgens een afspraak bij de kapper. Wat kan ik verder (thuis) nog doen?
Lekker frobelen, iets wat je al lang wilt maar nooit de tijd voor neemt? Iets schilderen of knutselen? Gewoon met warme choco en bonbonbloc achter zp met warme pantoffels en een dikke fleece trui aan? Alvast je kerstspullen uitzoeken? Klusjes in huis aanpakken? Taart bakken?
als je een bad hebt: haal bij de drogist iets speciaal voor in bad, of bij de lush, is wel iets duurder des te bijzonderder en lekkerder.. en lekker wijntje erbij, een boekje erbij en lekker in een warm bad, wel tussen tijds warm water bijvullen... hmmmm lekker chilmodes ineen bad..
owww sorry zie je banner nu.... vervang wijntje voor alcohol vrije bubbels ofzo.. wel iets lekkers.... had laats voor een vriendin iets bij gall en gall ice tropes ofzo...
Lekker uitslapen, in bad met masker lekker boek lezen + bonbon's! Daarna tijd onder de douche en lekker insmeren met bodylotion. Gezichtsbehandeling, epileren, opmaken en nageltjes bijwerken, haren fohnen en stijlen. Als je man dan terug komt, denkt ie wow! Geniet!
Fotoboeken maken? Huis decoreren in Sint of kerst sfeer? Kerstkrans maken, of iets dergelijks knutselen voor kerst.
Ik ben naar de kapper geweest en daarna heerlijk maskertje op en gedoucht. Daarna lekker filmpje gekeken en wat in huis gerommeld. Een heerlijk chil dagje!