Toen ik vanmorgen mijn haren aan het stylen was, kwam dochterlief naar mij toe met de vraag of ik haar haren ook wou stylen (ze heeft licht golvend haar), vanavond gaan we bij mijn schoonouders eten en daarom wilt ze het Vraag mij eerlijk gezegd af of dit schadelijk is om 1x te doen op de laagste temperatuur.
Ooo zo zijn meisjes. lekker doen zou ik zeggen. hier ga ik ook al eens met de haardroger door de haren om het wat uit te fohnen. op de laagste stand van warmte. anders vind ze het niet leuk. meisjes willen zich mooi maken...
Ze is een echt meisje-meisje... Ze heeft me al zover gekregen dat ze nagellak op haar teen nagels krijgt haha. Dus ik moet het gewoon lekker doen?
Mijn dochter is nog wel jonger, maar lief toch? Mijn dochter is 2.5 jaar en wilt nu al nagellak op. Als je hem op de laagste temperatuur zet en het niet wekelijks gebeurd lijkt het mij dat het geen schade zal aanrichten. Maar leuk toch, zo'n meisje-meisje
Schadelijk zal het wel niet echt zijn, maar ik vind het persoonlijk niet zo geslaagd als ze op deze leeftijd al zo met dat soort dingen bezig zijn. Ik zou het zelf niet doen, maar hier mogen ze ook geen nagellak en dat soort dingen.
Afspreken met haar dat t alleen op speciale dagen mag als ze dat wilt. Nagellak zie je heel veel bij jonge meisjes vanaf 3 zoiets. Laagste temperatuur en beetje door de haren halen moet kunnen toch? en zo'n spul erin doen voor de warmte is ook altijd goed. Veel plz vanavond!
Naggellak zie ik niet zo'n punt in...maar haar stylen vind ik persoonlijk nog iets te ver gaan voor een klein kind.
als ik bedenk dat ze bij kleintjes ook wel met de krultang erin gaan (bij feestelijke gelegenheden) is dit eigenlijk net zo iets denk ik (qua warmte).. Dus voor een keertje, zou ik niet zo erg vinden. Net zoals mijn meiden ook wel met oogschaduw tutten (voor thuis!) of soms een pufje van mijn parfum . Mijn dochters zoeken overigens ook gewoon graag wormen enzo hoor dus tutten ja, maar ook gewoon viesmaken etc .
Ik vind het voor speciale gelegenheden geen probleem. Hier dragen beiden trouwens al nagellak. De oudste echt regelmatig en de jongste alleen op dr teentjes als we op vakantie zijn.
Nagellak geeft ze al sinds dat ze 1 is. Vaak lipgloss op of zo'n schale lippen stick. Haren stylen zou ik niet snel doen maar ook geen kwaad in zien, dus lekker doen.
Ben haar haar toch maar gaan stylen. Zoals 1 van de ideeen hierboven heb ik afgesproken dat het alleen bij speciale gelegenheden mag. De volgende keer is met haar verjaardag 😃. En dan mag ze ook nagellak op haar vingertjes in plaats van op haar tenen. Maar zo'n spray is toch eigenlijk helemaal niet goed zo'n heat protector? Want dat is water, verbrand dit dan niet op het haar? Nou, mijn dochter wilt nog niets weten van oogschaduw. Weet niet eens hoe ik haar daarmee moet opmaken haha. Ze vind het wel leuk om mij op te maken op een saaie zondag als we toch nergens heen gaan haha.
Ach, ik gebruik de stijltang elke dag en heb mooi haar. Als je af en toe dr haar stijlt kan dat echt geen kwaad. Alleen maar leuk toch, zo'n meisjes-meisje?
Tja, ze heeft het van geen vreemde ... Ik zou het zelf geen ramp vinden zo af en toe. Met make-up zou ik toch echt niet beginnen. Ze is 4, geen 12. Met die nagellak - zeker op haar vingers - zou ik wel opletten. Sommige scholen willen het absoluut niet hebben.
Tja voor een keer op een speciale gelegenheid zou het misschien wel een keer mogen van mij ( neem trouwens aan dat je föhnen bedoel? ) Nagellak enzo mag van mij ook nog niet. Ze had het pas op van het spelen bij een vriendinnetje hadden ze het haar oudere zus beautysalon gespeeld. Donker-roze nagellak en ROZE oogschaduw. Ben lang bezig geweest om alles er weer af te poetsen want dan ging ook nog eens zomaar niet. maar goed dat is eigenlijk niet wat je vroeg haha..
Nagellak mag hier ook wel eens. Make up zeker niet. Föhnen doen we soms omdat het douchen soms vlak voor naar bed gaan gebeurd dus moet het snel drogen. Maar stijlen gaat me te ver. Ook omdat ik er echt niet van hou en het erg slecht vind voor het haar. Al kan het natuurlijk voor een keer geen kwaad.