Als jij van het andere geslacht was? TS begint: hehehe "binnen lolletje" Maar dus, ik zou de hele dag vrouwen en mannen cijfers geven op uiterlijk. Ik zou wel een willen weten hoe het vrouwlijke hoogtepunt ervaren zou worden. Ik zou mijn man de hele dag de kop gek maken en vervolgens gaan slapen hehehe. Of miepen over alles wat niet goed is en niet deugd Nou ja, breek los.
bij de eerste de beste snotneus zou ik zolang zeuren dat ik haast doodga tot mn vriendin helemaal gek werd, zoals alleen mannen dat kunnen.
Dit zou door mijn man geschreven kunnen zijn Ik zou wel eens willen weten hoe een man het ervaart om een hoogtepunt te krijgen. En ik zou wel eens ziek willen zijn als man. Lekker de hele dag zeuren en klagen. Auw, oeh, ieh, ah...
met mijn Dinges spelen Sex! Plassen tegen de muur (buiten) Aan mijn kont krabben in het openbaar , ruften, boeren. Net als Al Bundy op de bank zitten... Nuchter zijn.. (heerlijk) Euh.. en verder weet ik het niet meer hoor!
hier rent er een al hevig bloedend in paniek naar de badkamer boven (alles onder het bloed verder ben ik wel cool hoor 8)
Hahahahaha, wat een topic weer. Heeeerlijk die reacties Ennnuuuuhhh.... Lalleman is inderdaad soms een dikke miet