Zo verkouden!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miekie82, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tijn is nu al 3 weken ziek, hij valt van de ene virus in de andere! Zo sneu!
    Nu is hij is dus snotverkouden, hoest heel veel, veel slijm, en is nu zelfs zijn stemmetje kwijt!
    Snachts elk uur wakker, grommen, huilen(weinig geluid, heel veel tranen!) Koorts!
    Ik heb het idee, dat hij er ook keel pijn bij heeft!
    Hij is heel moe, maar hoest zichzelf steeds wakker!

Ik heb neusspray gebruikt, dit maakt zijn neusje wel wat open gelukkig, maar hij vind het verschrikkelijk! Ook zetpilletjes tegen de koorts gebruikt(als de koorts boven de 39 komt!)

Ik ben de afgelopen 3 weken al 2 keer met hem bij de HA geweest, moet ik nu weer gaan? Steeds kunnen ze niks vinden en is het een virusje, nou ik vind in 3 weken tijd: 6e ziekte, spugen/diaree/koorts en nu snot verkouden, niet echt gezond! Jullie?

En wat denkne jullie, krijgt hij gister nacht ook nog eens zijn eerste tandje!

Hij is zo sneu! hebben jullie nog wat tips wat ik kan doen? Enne..hebben meer kindjes hier last van?

kus miek

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Martina is ook al een maand verkouden.

Ik stoom regelmatig met haar in de douche.
    Heb een ui op haar slaapkamer liggen.
    Met een pompje haar neusje leeghalen.
    En met luuf smeren.

En verder kun je er niet veel aan doen.
    Beterschap.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Salithee is voor een verhoogde weerstand helpt goed bij Daan. Daan is nu ook weer snipverkouden en heb van de homeopaat hiervoor korrels 3 dagen en hij is weer helemaal de oude

4. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik zou gewoon weer naar de huisarts gaan, ik ben zelf afgelopen vrijdag geweest en Youri heeft een oorontsteking, nu ging het 't weekend wel redelijk goed maar sinds vanmorgedn gaat de temp. weer stijgen dus ik ga echt om 10.30 weer terug.

Succes.

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    thx voor de reacties!
    Ik ga zo even naar de apotheek, kijken wat ze voor hem hebben! Hopen dat er iets is tegen dat hoesten!
    Morgen moet het echt minder zijn anders ga ik weer naar de HA, kan wel een strippenkaart nemen! hahahaha

Hij ligt nu lekker te slapen, hoor hem steeds hoesten, maar slaapt wel steeds verder!

kus miek

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    balsoklase (ik weet niet oe je het schrijf) maar is te koop bij de apotheek het zijn zetpillen en werken helemaal super voor een vastzittende of kriebelhoest

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    heb ff bij de drogist geshopt!
    - luuf
    - bisolvon siroop
    - zetpillen(had alleen nog maar die kleine dosis, ben e rniet zo van, maarja 39.5 koorts is ook niks!

Hem dus even goed ingesmeerd, druppels gegeven en een zetpil, vanmiddag werd hij wat vrolijker, maar koorts daalde niet extreem. Nu net in de badkamer gestaan met de hete kraan aan, ff stomen, toen weer het hele riedeltje gegeven. Meneer is na 10 minuutjes piepen gaan slapen...straks wakker maken voor fles en hopen dat hij lekker gaat slapen vanacht! Moet morgen weer een lange dag werken!

Hij is gewoon echt zijn hele stem kwijt! Zo zielig! Klingt wel heel lief!

kus miek

Deel Deze Pagina