witte uitslag op het bilnaadje

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Wolkjuh, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

#1 Wolkjuh, 6 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2010
    Beste ilja en adrienne,

Mijn zoontje van 7 weken heeft sinds een paar dagen witte
    uitslag op zijn bilnaadje (alleen helemaal van boven en ongeveer
    2cm lang, dus niet heel het naadje), altans denk dat het uitslag is, alleen ziet het er ook wat korstig uit, ik krijg het niet weg met een washandje in ieder geval, en hij schijnt er geen last van te hebben. Ik was alleen met water en gebruik geen doekjes voor de rest dus daar kan
    het niet aan liggen. En de rest van zijn naadje is schoon en ook zijn billetjes en anusje, want zorg er altijd voor dat ik op tijd zijn luiertje verwissel om uitslag te voorkomen. Maar nu dit.

Wat denkt u? En wat kan ik hieraan doen?

Liefs wolkjuh.

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi Wolkjuh,

Het zou kunnen wijzen op een infectie, of op een allergie. Het is voor mij moeilijk te beoordelen, en daarom wil ik je ook aanraden om naar de huisarts te gaan. Die kan je eventueel iets voorschrijven.

Succes!

Groet Adrienne

3. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

#3 Wolkjuh, 7 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2010
    Hoi adrienne, ik heb je raad opgevolgd, vanmorgen waren we bij de huisarts en die concludeerde een allergische reactie (misschien van het zwitsal of iets anders, moet even goed kijken wat ik de laatste dagen heb gebruikt bij het badje) heb daar een zalfje voor gekregen en het zou binnen een paar dagen over moeten zijn!

Liefs en bedankt ; wolkjuh.

4. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Fijn om te horen!!

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina