Ik gebruik verschillende soorten pampers. Meestal heb ik Huggies. Nu vind ik dat de Pampers Rups flex wel goed bij onze dochter passen. Ik vind ze alleen zo stinken. Ze stinken al als ze nog niets erin heeft gedaan zeg maar. Welke soort bevalt bij jullie goed? Ze weegt nu iets meer dan 8 kilo.
Ik vind de Huggies erg prettig en de bumblies ook. T is net wat er in de reclame is. Pampers ben ik niet zo weg van..
ik heb huggies en pampers meestal voor de nacht en overdag gebruik ik die van de edah eigen merk alleen jammer dat deze eruit gaat. ook heb ik die van het kruidvat gehad en bevielen ook. op het kdv waar mijn zoontje zit zweren ze bij die van de aldi moet zeggen dat ook goed zitten bij hem.
Ik gebruik overdag Bumblies en 's-nachts Pampers Rups Flex. Vind ze niet stinken hoor?! Wat bedoel je precies?
Ik gebruik Pampers die passen goed en snap wat je bedoelt met stinken, ik vind er ook een naar soort chemisch luchtje aanzitten.
Ik gebruik pampers of huggies. Bij de pampers hangt een beetje een urineluchtje vind ik en over het algemeen blijven de billetjes iets droger bij de huggies. Nadeel van de huggies is dat ze wel eens lekken. Heb ik bij pampers nog niet gemerkt.
Vreemd dat de een dat wel ruikt en de ander niet. De reden dat ik pampers voor de rest wel goed vind is dat ze nogal dun zijn. De huggies zwellen helemaal op na een plasje, de pampers niet. Maar de pampers stinken dus, inderdaad een soort chemisch luchtje.
Ook aan de nieuwe new baby hant een typisch luchtje.. maar heb er geen last van. Vanaf maatje drie weet ik niet meer wat we gaan doen. Ik vind luiers uitproberen een ramp, en mijn man denkt dat dat voor Sam ook vervelend is.
Ik gebruik altijd de huggies. Ik haal ze bij de Etos als ze de actie hebben 3 halen 2 betalen, dan zijn ze vaak nog goedkopen dan menig eigen merk. Ik krijg elke week een email met daarin alle aanbiedingen van luiers en doekjes in nederland. Heel handig is dat. Pampers lekker vaak door bij Fab.
Ik gebruik alleen maar pampers. Geen idee of andere merken beter zijn, want ik heb alleen nog maar pampers gebruikt en ik ben nog steeds tevreden.