Gisteravond baalde ik al zo hard. En nu eigenlijk nog steeds! Dochter speelt dit jaar voor het eerst in de f-jes bij korfbal. En ze vind het fantastisch en doet het goed. Nu hebben ze nog 1 wedstrijd uit (Waar ik moet rijden en ik dus gelukkig mag kijken!) En nog 1 thuis. En laat nou net de wedstrijd thuis haar eerste kampioenswedstrijd zijn.. en ze staan bovenaan en de kans dat ze winnen is heeeeel groot. Even heel erg balen!! Moest het even van me af schrijven..
Ik snap je helemaal, zou daar ook ontzettend van balen. Misschien een idee om het te laten filmen/streamen door iemand?
Ja dat ga ik maar proberen te regelen misschien.. Zo raar, toen ik 16 jaar geleden mijn man leerde kennen vond ik korfbal niks, en nu doet dochter het en ben ik helemaal om Vind het ook sneu voor die guppies. 6 of 7 jaar en dan zonder publiek die ze aanmoedigen en juigen enz..
Ik heb hetzelfde haha. Vond voetbal maar niks en nu baal ik als ik een wedstrijd moet missen. Voor die kleintjes is het idd helemaal sneu.