Hallo, mijn baby is nu 2,5 week oud. De laatste dagen vloeide ik amper nog, eigenlijk alleen geel/wit. Nu sinds gisteren verlies ik ineens weer helderrood bloed/rood-rozige afscheiding. Het is niet veel, merk het vooral met afvegen en er zitten soms een paar vlekjes in mijn maandverband. Moet ik mij nu zorgen maken?
Even iets uitgebreidere informatie, de kleine wilde net eten en ik kan mijn vorige bericht niet meer aanpassen. Sinds gisteren verlies ik dus weer rood slijm. Ik merk het vooral met afvegen/drogen na schoonspoelen, dan zit er steeds dat rood/roze slijm op het wcpapier. Gister kwam er ook een rode lange slijmdraad uit op de wc. Het zijn echt geen maandverbanden vol, meestal zitten er maar een paar vlekken, maar het lijkt wel iets meer te worden met de dag. Ik had gehoord dat als je gestopt was met rood vloeien en het kwam weer terug, dat dit niet goed kan zijn, vandaar mijn vraag. Misschien ook belangrijk om te weten: momenteel zit ik aan mijn 3e antibiotica kuur, ivm een blaasontsteking.
Hallo, De eerste 6 weken na je bevalling kan je bloedverlies hebben, dit kan een paar dagen minder zijn en niet rood en daarna weer wel. Heel normaal. Dit gaat ook gepaard met slijmverlies, dat is het weefsel van de baarmoeder. Groetjes Ineke