In januari 2007 zijn we begonnen met IUI. Dit hebben we 6 behandelingen gehad. Alles mislukte. Vervolgens zijn we in november 2007 gestart met de 1e IVF. Ook deze mislukte. Eind januari begonnen met de 2e IVF en nu hebben we 5 positieve testen liggen. Helemaal blij, want we willen al 3 jaar en 3 maanden een broertje of zusje voor mijn bijna 4 jarige zoon Morris . Nu ben ik dus 4,5 week zwanger en nu heb ik sinds gisteren bruin/rood bloedverlies. Geen slijmerig maar dun bloed. Daarvoor heb ik 2 dagen bruin slijmerige afscheiding gehad. Ik ben nu dus kei bang dat het fout gaat lopen. We hebben zoveel door staan en gunnen onze kleine held morris een levensmaatje. Ik hoop zo dat dit niet verkeerd gaat, maar wat ik hier allemaal lees, dan ga ik toch wel twijfelen. Ik moet vandaag om 10.30 uur in het ziekenhuis zijn en ik hoop dat ze goed nieuws voor ons hebben.
Ik ben inderdaad zwanger! Test was positief. En dat vloeien maakt volgens gyneacoloog niets uit. Er zijn tig vrouwen die gewoon ongesteld worden.... Oh ik kan het nog steeds niet geloven. Ben blij en angstig tegelijk. 27 maart moet ik terug voor een echo, maar de gyn vertelde dat ik me niet druk moest maken en genieten dat ik zwanger ben. Probeer ik ook echt, maar ik vloei nu gewoon rood/bruin. Daarom ben ik beetje bang. Maar ben ook wel opgetogen, want misschien komt er inderdaad een broertje of zusje bij voor mijn kleine Morris.
Jeetje, wat spannend. Ik duim dat het vloeien snel stopt en dat je over 8 maanden een klein beebje in het armen hebt!
Ja bedankt, inderdaad spannend. Ja het is afwachten nu. Getverdemme, wat een wachttijd. Ik ga maar proberen er niet teveel bij stil te staan. Lekker verstandig. Maar ja dat gaat niet zo goed, elk plasje in de wc is vervelend. Bedankt voor je reacties......
heel erg gefeliciteerd. ik ken er meerdere die rood/bruin hadden en dat is helemaal goed gekomen. liefs
Gisteren dus niet goed gegaan. We kwamen in het ziekenhuis en kregen te horen na de test: gefeliciteerd u bent zwanger. Zou vandaag 5 weken zijn. We zijn naar huis gegaan. Wel vertelden ze nog dat het bloedverlies niets uitmaakt en dat meerdere vrouwen dat hebben. Ik was redelijk gerust gesteld. Maar toen we een uurtje of 2 thuis waren begon ik heftige krampen te krijgen. Zo heftig dat ik echt bang werd. Ik liep naar de wc en ik haalde een wc papiertje er langs en tot mijn verbazing zat er een hele dikke bloekklodder aan met een raar vormpje er in. Ik wist het meteen. Dit is niet goed. Meteen het ziekenhuis gebeld en ze vertelden me dat voor 99.9 % procent het er nu niet meer zit. Zo ben je zwanger en zo ben je leeg. Ik voel me ook echt leeg. Zoveel emotie op 1 dag! Heb nu een nachtje geslapen en gaat eigenlijk stuk beter met me, alleen voel ik me wel leeg. In ieder geval bedankt voor de reacties op mijn zwangerschap....
O, wat vind ik dit naar voor je, en ook heel erg dat je een bloedklodder met een raar vormpje aantrof. Je was dus gewoon zwanger! Sterkte meid, het is niet niks om pas na drie jaar en drie maanden zwanger te raken, en het ook weer zo snel kwijt te raken. Ik wens je heel veel sterkte.
ja bedankt. We hebben al een zoontje die wordt bijna 4. Toen hij 4 maanden was wilden we graag een broertje of zusje voor hem. Maar ja op de een of andere manier gaat het gewoon niet. Hij is wel "natuurlijk"geboren. Het ziekenhuis vertelden in 2003 wel dat het moeilijk zou gaan, maar in juli 2004 is hij toch echt geboren. Wat waren we blij de afgelopen week. Ik had al verschillende testen gedaan, gisteren officieel het ziekenhuis getest. Ja eindelijk 5 weken en dan dit. Ik hoop zo , hoop zo , dat het gaat lukken. Ik besef me heel goed dat ik natuurlijk al een zoon heb, en ik dus mama ben. Er zijn namelijk heel veel mensen die dat helaas niet mogen zeggen. Maar ik wil het voor Morris zo graag. . . . . Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.
ow wat verschrikkelijk voor je zeg!ik wens je veel sterkte meid,hopelijk mag je weer gauw zwanger wezen!