Sorry dat ik een nieuw topic hier over begin, maar kan ie andere niet meer vinden. Ik zit nu namelijk al 1 week op deze site aangemeld, lees elke dag mails, speel spelletjes... noem maar op en ik zit nog maar op 2,61 euro. Niet echt een lekker bedrag... Wat doen jullie om een hogere bedrag te krijgen en met welke site kan je nog iets extras bijverdienen??? Hebben jullie nog tips???
Tja je moet niet verwachten dat je binnen een week 10 euro hebt. Ik doe mee met moneymilionair, geldrace, jiggy''s en euroclix. Ik denk dat ik er per jaar gezamelijk zo'n 100 euro mee verdien. Zelf vind ik euroclix het snelste gaan, omdat je hier ook echte enquete's kunt doen. En niet die neppe enqeute's van moneymilionair, bij die enquete's willen ze alleen maar je gegevens en je telefoonnummer om je van alles aan te smeren. Als je interesse hebt in euroclix dan moet je het maar zeggen.
Ik heb me er toch maar weer voor afgemeld, het gaf me toch geen fijn gevoel dat ik ze dan straks mijn rekeningnummer moest geven.
ik pas ook op met mijn rekeningnummer maar moneymiljonair is wel echt veilig hoor! heb al meerdere keren uitbetaald gekregen. ik doe aan moneymiljonair en euroclix.
Die andere is verwijderd omdat ie tegen de forumregels was. Wat de superenthousiaste MM-gebruiksters er namelijk niet bij vertelden is dat zij dik een euro verdienden per persoon die zich via hun link aanmeldde. Vandaar dat die link in zowat elk bericht genoemd werd.
Ook ik ben lid van MM en vul (op het moment dat ik even wat meer erbij wil hebben) regelmatig hun enquetes is.. daarmee gaat het net wat harder.. Toch is het echt geen vetpot, maar gewoon een leuk extraatje! (verder ook lid van jiggy, euroclix, gekkengoud en zinngeld.. Dus met meerdere gaat het zowie zo wat sneller..)
Ik vind het bij Jiggy ook zo lekker dat je aan je leden blíjft verdienen.. Ik heb een account voor Damien, m'n moeder en zusje hebben een account, enz. enz., dan gaat het best snel!