Verkouden

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaNoor, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu al bijna 3 weken verkouden, moet veel hoesten en heb een snotneus. Ook piep ik een beetje als ik adem haal, 's avonds is dit erger.
    Ik ben bijna nooit verkouden en als ik het ben, is het na een week weer over. Vorige week ben ik naar de dokter geweest en heb neusspray gekregen, maar het helpt niet echt. Ik word er echt moe van en wil er gewoon een keer van af.
    Hoe lang 'mag' je verkouden zijn? En zijn er ook lekkere hoestdrankjes die helpen?

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ben vorig jaar ook een hele tijd verkouden geweest. Heel lastig, maar 't is vanzelf weer overgegaan. Neusspray's en andere medicijnen ben ik nooit zo van, verminderd alleen maar je weerstand.

3. sunshine07

sunshine07 Actief lid

31 jan 2009
    242
    0
    0
    Ik ben een paar weken geleden ook heel erg verkouden geweest, ik kreeg later ook een soort ontsteking in mijn holtes. Ik ben ook niet van de neussprays ed maar ben er toen wel een gaan gebruiken.
    Drie keer per dag neusspray, stomen en dampo gesmeerd, extra vitamine c en echinaforce. Dit een tijdje volgehouden en na een klein weekje was het eindelijk weg.
    Sterkte, ik hoop dat je er snel vanaf bent!

Deel Deze Pagina