Nou ja zeg..

Discussie in 'De lounge' gestart door Sandhya, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    Gisterenmiddag gaat de bel, ik was bijna klaar om de kleine zn fleje te geven dus ik loop op mn gemakje naar de deur, gaat de bel nog een keer. Ik neem de tel. op om te kijken wie het is, niets geen gehoor. Ik hoor iemand de trap op stampen, ik maar even de deur opendoen om te kijken. Was het dus een koerier(geen tnt want die zijn altijd super vriendelijk) blijkbaar al bij de buren aangebeld.
    zegt die man tegen mn buren, ow het is niet nodig mevrouwtje is er toch (excuse me..) maar goed, vraagt die man aan mij, ik loop wel 5 x te bellen ja waarom doe je de deur niet open..ik was een beetje verbaasd en stond metd e kleine op mn arm. ik zeg tegen hem, joh ik heb een kleintje doe maar even rustig aan ik was even bezig zegt hij tegen mij..en dan hoor je de bel niet ofzo?! en dat allemaal op een toon waarvan ik d8..euuh come again? dus ik zeg, dus u heeft een pakket voor mij?
    ik tekenen en loopt meneer de koerier nog steeds te zeuren over het feit dat ik de deur niet opendeed...
    het was echt zo''n onbehoorlijke kerel..maar daar sta ik dan met een kleintje op mn arm en alleen thuis en normaliter heb ik mn mondje echt wel bij mij..maar dan denk ik rot alsjeblieft op..enge vent..

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Klacht indienen bij koeriersbedrijf.

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

meteen een klacht indienen waar hij werkt, dit hoeft niemand te pikken natuurlijk..!

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wat n onbehouwen rotzak zeg!
    Alsof jij de hele dag thuis zit te wachten tot meneer aanbeld!
    Zou idd ook n klacht indienen bij het koeriers bedrijf. Kom op zeg. Als jij (en andere KLANTEN) er niet waren had meneer niet aan hoeven bellen en moeten "wachten" want dan had meneer geen werk!

5. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    dank jullie voor de reacties..d8 weer dat het aan mn hornomen lag ofzo..heb net een klacht ingediend bij het bedrijf wat het pakket naar mij heeft verstuurd.

6. BoBam

BoBam Niet meer actief

ik ben benieuwd of je er ook nog wat van krijgt te horen.
    Hier zijn ze bij tnt heel erg als je binnen 10 sec niet bij de deur staat , staan ze al bij de buren. Of ze geven het pakketje bij de buren af zonder briefje achter te laten! En ze hebben het een keer aan mijn schoonmoeder op straat mee gegeven (iedereen kan toch zeggen dat zijn/haar kind daar woont?)
    Ik heb toen ook een klacht ingediend, ze hebben mij erover terug gemaild en gebeld, nou wordt het pakketje mij in mijnhanden gedrukt en zeggen ze ook niks meer, Ja dat is pas vriendelijk! not

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Heel goed. Zo ga je namelijk niet met mensen om.

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat een belachelijke actie..

Alsof je je altijd meteen maar naar de deur toe kan vliegen wanneer de bel gaat..

Hopelijk leverd de klacht wat op!

9. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Tsss nou het lijkt onze pakjes bezorger wel.

Ik ben nu met verlof, maar die &*&& belt altijd 1 keer HEEL kort aan, en rent dan metteen naar de buren. Ja zelfs als ik in de woonkamer zit en metteen naar de deur ga is hij al bij de buren voor de deur. Pas riep ik hem na en zei hij 'Zo, eindelijk eens thuis'?
    \
    Waar bemoeit die zich mee zeg, stuk ongeduld. gggrrrrrr

10. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Nou ja zeg, wat een lompe boer ! Goed dat je een klacht hebt ingediend, zo ga je niet met mensen/klanten om !

Deel Deze Pagina