Jeetje... wat ben ik nerveus voor morgen ochtend zeg! We gaan morgen trouwen. Toen we de datum prikten en de maanden hiervoor... niets aan het handje. Maar sinds afgelopen donderdag... pffft! Zo emo (vindt mijn schatje lief zegt ie), en een zeer kort lontje (dat toch al niet zo lang was ) Nog een paar uurtjes en dan is het zover... 8-[
Oooh wat spannend joh! Ik kan me goed voorstellen dat je erg nerveus bent. Heel veel plezier en geniet van je mooie dag!
geniet er lekker van,niet raar dat je nerveus bent hoor , een hele fijne dag morgen. groetjes miranda
Oehh spannend! We krijgen nog wel een verslag van de grote dag zeker? Heel veel plezier en geniet van JULLIE dag!
Alvast een dikke proficiat! Niet te zenuwachtig zijn want dat is echt niet nodig! En vergeet niet te genieten want de dag is zo om!
Oeh spannend, kan snappen dat je erg nerveus bent! Neem een lekker bad, een kop kamillethee, en...; GENIET morgen! Alvast van harte gefeliciteerd, ik wens jullie een SUPERMOOIE dag toe!
spannend meid laat alles maar over je heen komen de dag is zo voorbij dus geniet ervan ik wens jullie een hele fijne dag morgen!
Ik ga ook proberen gewoon alles over me heen te laten komen en genieten. Het is alleen die spanning vooraf. heb ik bij bijna alles wel. Hoezo stresskip? Mijn schatje gaat vanavond naar zijn broer voor een soort vrijgezellen avond. Nou de eerste keer dat ie er over begon zag ik de bui al hangen: drinken, blowen etc. Maar hij heeft me belooft geen gekke dingen te doen, en ik geloof hem wel een beetje, maar ik ken hem en in combinatie met zijn broer... tja. Mijn schoonzusje komt vanvavond naar me toe, we gaan een meidenavondje houden, lekker maskertje smeren, filmpje huren. Ik hoop vanavond iets te kunnen slapen, ik slaap al weken zeer slecht. Buik zit echt in de weg, en pijnlijk heupgewricht doet dan ook geen wonderen. Zucht... wat een ratelaar kan ik zijn
Zo herkenbaar. Ik had dat ook. Het ergste was, dat toen mijn make-up er eindelijk op zat en ik mijn jurk aan trok mijn zusje enorm begon te huilen dat ik er zo mooi uit zag. Toen hield ik het niet meer droog! Dus binnen 5 minuten had ik de boel al onder gejankt. Lang leve de waterproof mascara. Geniet van je mooie dag en ik zal duimen voor mooi weer . Gelukkige toekomst samen. Laat je weten hoe je dag was?
Hallo, Van harte gefeliciteerd alvast zeg, wat leuk! Ik had me tijdens onze trouwdag voorgenomen om van IEDERE seconde te genieten, want iedereen zei: het is voorbij voordat je het weet en je krijgt niet alles mee. En het is me gelukt: ik héb van iedere seconde genoten. Dusseh, aanstaande bruid, mijn advies is: GENIETEN! liefs, mamsi
Wat spannend LadyDaisy! Alvast een hele mooie dag toegewenst. Geniet van jullie huwelijk. Groetjes Elvira
GEFELICITEERDDDDD! Spannend! Wij gaan ook z.s.m. een trouwdatum prikken. En hopelijk is die voordat mijn buikje begint te groeien Geven jullie een groot feest? Of een bescheiden bruiloft? Wij heel bescheiden.. Alleen stadhuis met familie.
Oh meid, ik snap je zo goed! Ik kon nauwelijks slapen de dag voor mijn trouwdag. En alsjeblieft wat iemand anders zegt, geniet iedere seconde van je mooie dag, want er gebeurt zoveel en zoveels moois op je grote dag... Van harte en geniet van deze mooie dag samen met je aanstaande ( nu nog wel, hihi ) en je familie en vrienden, deze dag zul je nooit vergeten ( o jee, wordt een beetje emo... ) Heel veel geluk en liefde toegewenst voor jou en je man
Hi hi gelukkig goed kunnen slapen. Maar nu zit even op mijn schatje te wachten en komen de zenuwen weer op ale: Nog 2 en een half uur.... Gelukkig houden we het heel klein en heeft mijn vriend alles geregeld, anders zou er helemaal geen land met me te bezeilen zijn
Alvast van harte gefeliciteerd en geniet van je dag! Ik kan me je zenuwen zeker voorstellen. Relax! En laat weten hoe het was he?