Hallo, Ik had de volgende vraag Wie heeft ervaring met Cinababy (voor de krampjes van Jeffrey) Het werd mij aangeraden door de cb,omdat hij last van krampjes heeft. Hoeveel druppels geven jullie de kleine,want ik wil niet te veel geven omdat de darmen dan misschien wel belast worden. Groetjes Jessica
Ik heb geen cinababy gebruikt maar Sab simplex. Als je even met de zoekfunctie op sab simplex zoekt krijgt je daar al een hoop info over! Heel veel meiden hier hebben het voor hun kindje gebruikt!
ik heb bij iris in het begin ook cina baby gegeven en gaf haar de hoeveel heid wat op het flesje staat durf het zi niet te zeggen hoeveel heb flesje bij ouders staan hihi
Bij Dylan helpt Cinababy heel goed. Ik geef ook gewoon de voorgeschreven hoeveelheid, 3x daags 3 druppels. Bij heel erge kramp elk uur 3 druppels, max 6 uur.
Sab Simplex kun je beter gebruiken..of beter, ik heb ook cinababy gehad, hielp niets. Sab Sim plex werkt geweldig
Hier ook goed geholpen! Ik gebruik het nu nog steeds maar dan meer om zijn tut goed te laten pakken voor het slapen gaan.
Hier ook een enthousiast cinababy gebruiker. ik heb het gebruikt tot 3,5 maand. Toen waren de krampjes over. Ik deed als hij het nodig had een drupje aan zijn speen, dan pakte hij hem goed en door het zuigen werden de krampjes ook minder. En zo kon ik wat vaker!
wij hebben het alleen gebruikt als hij krampjes had.....het hielp gelijk....dus niet zoasl op de dossering staat
Overigens, ik vond Sab-simplex niet echt geweldig. Het maakte hier geen verschil of ik het nou wel gaf of niet. Maar verder hoor ik daar alleen maar goede verhalen over!
Hallo, Bedankt voor al jullie reacties. Ik gebruik cinababy als het nodig zo weinig mogelijk maar nu hopen dat het helpt. Gr Jessica
Hoi Hoi Ook cinababy van VSM gebruikt. Heb wel het idee dat de scherpe kanten van de krampjes afgaan, maar mijn dochter heeft toch veel last ervan ondanks de cinababy. Ik gebruik nu venkeldruppels van Daro en heb het idee dat dit wel goed helpt. Hiervan moet je drie maal een aantal druppels gebruiken, afhankelijk van de leeftijd van je kindje
ik geef mijn meisje ook cinababy, en het helpt echt. ik geef haar 3x op een dag 3 druppels. ze poepte erg slecht en niet zo vaak en had veel last van kramp nu ik cinababy geeft poept ze om de dag bijna en haast geen krampen meer
Ik heb t ook in huis maar gebruik het echt alleen als ze heeeeeel moeilijk poept. Maakt de ontlasting ook zachter. Als ik het geef dan moet ze vaak erg veel poepen en dat vind ik echt zielig dus ik gebruik het heeeeeeeel zelden!