hoe is jullie ervaring met de 12wk sprong?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by jantina, Jun 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    nou ja de vraag zegt het al he!
    Hebben jullie veel gemerkt van de 12wk sprong, ander gedrag enz..
    Of is deze vrij makkelijk verlopen
    hoelang heeft de periode bij jullie geduurd...was het met 1 dag klaar
    of echt een volle week?

Ben erg benieuwd heb nammelijk het vermoeden dat britt er tegen aan zit tehangen;)

groetjes jantina

2. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik heb eigenlijk nooit echt iets gemerkt van sprongentjes.
    Wist niet eens dat het bestond tot ik het hier las haha.

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hahahahahah denise ik hier ook niet weet nog geneens wat het is zou iemand het uit kunnen leggen?

4. Agapi

Agapi Bekend lid

May 31, 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Hier nog een.

Heb me door het lezen hier inmiddels wel geabonneerd op de sprongenwekker, dan krijg je af en toe een mailtje dat er een sprongetje aankomt en wat die gaat inhouden. Maar nee, ik kan niet zeggen dat ik er iets van merk dus sorry jantina, ik kan je niet verder helpen...

5. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik heb er ook nog nooit wat van gemerkt.

6. Ik heb het niet gemerkt aan ons ventje. In die zin ... volgens mij was hij niet vervelend of zo. Maar in de ontwikkeling kon ik het wel merken, want van de een op de andere dag ging hij geluidjes maken en naar speeltjes grijpen. Dus da's wel super om te zien!
    :)
    Groetjes,

Ellis76

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ruben is rond een sprongetje altijd wat minder in zijn hum.
    Dat wil zeggen dat hij gewoon wat minder tevreden is als normaal; wil vaker aan de borst, slaapt moeilijker in, wil dat ik hem continu vasthoud en lacht minder en is minder gezellig als normaal.

Meestal heb ik niet door wat er aan de hand is totdat hij na een paar dagen opeens zichzelf weer is en uit het niets iets gaat doen wat hij voorheen niet deed!

Na de 12 weken sprong ging Ruben opeens dingen grijpen en hij maakt veel luideren geluidjes. Hij kan nu echt gillen en luidkeels lachen :)

8. Oempje

Oempje Actief lid

Aug 13, 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb me wel aangemeld voor die sprongenwekker, maar krijg geen mailtjes, verder merk ik er ook weinig van

9. Niet meer actief

ik merkte dat ayman wel wat hangeriger werd en zichzelf niet echt meer kon vermaken en zijn eetpatroon was weer helemaal door de war, maar hij heeft het nu een net achter de rug, pffew

op naar de volgende :(

maar inderdaad het is niet echt iets wat enorm opvalt, en zoals iemand hierboven ook al zei is die kleine van mij nu ook aan het gillen en hardop lachen en hij brabbelt echt tegen me als ik tegen hem klets

ik heb nu sinds een paar weken het boek oei ik groei en daarvoor wist ik ook niet wat sprongetjes waren, dus bij mijn andere twee heb ik er ok nooit echt wat van gemerkt , maar ja als je iets weet en wanneer het ongeveer oet komen ga je er ook opletten

Share This Page