Ik heb een probleem. Ik heb vaak tuniekjes oid aan met een strak wit shirtje met lange mouwen eronder (meestal wit) Echter mijn shirtjes die ik gewoon aan heb zijn dus echt te kort aan het worden bij mijn buik. Nu wilde ik zw.shirtjes gaan halen maar die zijn allemaal te groot en sluiten niet aan, terwijl ik al maat S aan heb (normaal ook mt 36) Heeft iemand tips waar ze wel mooie goed aansluitende zw.shirts hebben? Het gaat me er dus vooral om dat ze bij de armen mooi aansluiten dus niet flodderen om het zo maar te zeggen. Graag een beetje strak, niet overdreven natuurlijk maar wel echt goed aansluitend. Prijs maakt me al niet meer uit als ik maar iets vind!
ik heb er een paar bij de h&m vandaan maar ik heb ook van het merk kiki.. die zitten als gegoten .. en vaak heeft de hema ook wel dat soort shirtjes.. of op de markt.. ( bij on op de haagse mart wordt je ermee doodgegooit ) veel liefs xx
Ik vind h&m erg ruim hoor! mamalicious vind ik ook ruim. Heb een shirt prenatal eigen merk en die zit strak. Is wel een gewoon effen t-shirt. Het schijnt dat de shirts van supermom ook mooi vallen, maar ik wacht al bijna anderhalve week op mijn bestelling...
Mijn fijnste zwangerschapstruitje is van noppies. Normaal heb ik maat s of xs, dat truitje van noppies is maat xs. Ze verkopen ze zo ie zo bij de baby dump. Bij de h&m heb je ook best veel van die truitjes met korte mouwen en een knoopje of elastiek aan de onderkant van de mouwen, die zitten dan ook wel. Ik vind alleen wel dat ze bij je buik (zelfs nu nog) erg ruim zitten. Het kleinste is daar geloof ik ook maar maat s.