I know Maar deze zijn zo rond als een balletje. Maakt niet uit hoe je ze door midden snijdt ze blijven dezelfde vorm.
Maar je hebt ze wel doorgesneden toch? Ik kan me nog goed herinneren dat mijn zwager zei toen onze oudste 1,5 was, 'oh die druiven hoef je toch niet meer door te snijden, moet je kijken hoe goed ze het eet'. Maar het voelde toch niet goed. Een paar jaar terug met de ehbo cursus dus ook geleerd dat doorsnijden tot 6 jaar echt verstandig is.
Kan ook weer veranderen hahahahaa ... die van mij vrat werkelijk alles, tot spruitjes aan toe ... en toen werd ze 3/3,5 (36 maanden als we het zo gaan zeggen) en nu ben ik blij als ik er een doperwtje in krijg. Groente in spaghetti saus ... fouter dan fout (gegarandeerd een driftbui), of als er een boon te dicht bij haar worst ligt dan wordt het complete bord in quarantaire gezet (lees: prullenbak) Terwijl ze komkommers, paprika, snoeptomaatjes en worteltjes verslind op een platter ... schiet mij maar lek
Ik gooi er eigenlijk alles op, snacks en fruit of groente. Heb niet veel foto’s op Mn telefoon, maar rond Sint zaten er bijv pepernootjes bij zoals je ziet haha Verschilt eigenlijk per dag en waar ze zin in hebben. Vaak een plakje worst en rozijntjes. Die gaan altijd wel op. Wij noemen het tapas
Ik ga dit ook echt proberen, superleuk! Wat voor vleeswaren geven jullie? Die van ons is dol op kipfilet, een worstje van de slager gaat er ook wel in. Hebben jullie nog andere ideeen?
Hier vanaf een maand of 8/9, maar niet vaak. Jongste heeft ze pas bij de gastouder een keer gehad, maar heb ze zelf nog niet aan d'r gegeven. De oudste ook vanaf die leeftijd denk ik.
View attachment 566537 View attachment 566538 View attachment 566537 Ik doe het hier niet heel vaak en dan vergeet ik ook meestal nog een foto te maken, maar hier 2 van de afgelopen tijd. Rauwkost wordt hier niet gewaardeerd en ook qua fruit eet hij eigenlijk alleen de standaard en bekende soorten. Straks als de jongste wat ouder is dan wil ik er wel weer actiever mee aan de slag en hoop ik dat ze van elkaar afkijken. De jongste proeft tot nu toe wel alles, al is ze ook nog niet dol op komkommer of paprika, maar bied het d'r wel regelmatig aan. Dat bord waar ook stukjes pizza op liggen was trouwens een keer als lunch. Toen had hij 's morgens lang uitgeslapen, dus zijn tussendoortje (wat dan vaak fruit is) overgeslagen en toen heb ik het zo gedaan.