Lieve dames, Ik wil morgen met mijn mannetje van nog geen 2 naar een indoor speeltuin!! Ben een beetje te vaak naar Ballorig geweest en wil ff ergens anders heen met hem! Wat redelijk in de buurt is van Amsterdam Dus ik twijfel tussen 2 indoor speeltuinen Chimpie champ Alsmeer of monkey town Uithoorn Dus ik vroeg mijn af welke leuker is voor een nog geen 2 jarige dreumes?
Monkey town ben ik nog niet geweest, naar ik persoonlijk vind chimpie champ Aalsmeer niets. Vind het een vieze bedoening.
Wij vonden Chimpie Champ in Aalsmeer ook erg tegenvallen in vergelijking met Ballorig. Helemaal ook omdat je ook als volwassene entree moet betalen. Verder zag het er erg oud uit, oude tegelvloer. Wel werd er begin oktober net een nieuw attribuut voor peuters geplaatst. Maar ik zou er niet zo snel nog eens heen gaan. Welke Ballorig ga je meestal heen? Monkey toen hebben we helaas geen ervaring mee.
monkey town in helmond en veghel (brabant) zijn in ieder geval allebei super! Ook voor onze dreumes van 1.5jaar