Ik heb besloten om morgen een dag vrij te nemen. Man is ook vrij, dus nu heb ik zin om een dagje weg te gaan. Maar waar heen? De feiten: - ons zoontje is net 2 jaar - het weer lijkt morgen oké te worden, dus buiten mag - zwemmen en dierentuin liever niet - kosten maken niet uit - afstand maakt ook niet uit Zoontje is gek op treinen, is het spoorwegmuseum nu al leuk voor hem of is ie daar nog te jong voor? Dank alvast voor de tips!
Spoorwegmuseum is zeker leuk! Ook voor 2jarige (tenminste onze ruim 2 jarige zoon laatst ook geweest) Speelklokmuseum in Utrecht ook leuk, mss is de familie tentoonstelling met dieren en muziek er nog
Tja, als kosten niet uit maken dan zit je met de Efteling altijd goed. Binnenspeeltuinen zijn op die leeftijd ook al leuk, maar daar heb je zelf wat minder aan. Plaswijck park in Rotterdam is ook leuk. Ik ben zelf nog nooit in het spoorwegmuseum geweest, maar als hij dol is op treinen moet dat toch wel leuk zijn? Misschien krijgt ie niet alles vol mee, maar hij zal vast genieten. Madurodam misschien, of wandelen in bij de Loonse en Drunense duinen (bos en grote zandvlaktes, heerlijk spelen voor kinderen). Fietsen op de Veluwe, of een ezelhuifkar huren (www.koperenezel.nl).
Waar woon je? Ik vond het kinderboekenmuseum in Den Haag echt heel leuk om te doen. DickBruna huis in Utrecht. Maritiem museum in Rotterdam schijnt ook leuk te zijn.
Het wordt de Efteling! Ben er zelf al jaren niet meer geweest, dus voor ons ook leuk. Spoorwegmuseum gaan we zeker ook nog een keer doen. De koperen ezel had ik nog nooit van gehoord en is heel dichtbij, dus die ga ik zeker onthouden! Speelklokmuseum en Madurodam ook op de to-do list. Bedankt voor jullie tips!
DickBruna huis had ik ook neer gekeken, tenminste als dat hetzelfde is als het Nijntjemuseum? Die zit nu echter dicht i.v.m. een verbouwing. Zoontje is groot fan van Nijntje