In Bleiswijk is vorige week een nieuwe vestiging van Monkeytown geopend. Is iemand er al geweest? Wel of geen aanrader? Mijn oudste dochter is binnenkort jarig en wil graag naar zo;n indoor speelplaats. Ze is vnl. gek op van die soort sleetjes op een rolbaan. Zijn die er? Bedankt!
Ja die zijn er! in het "baby" gedeelte 1 kleintje, en in het grote gedeelte zijn er 2 Mijn kids ( 15 maanden en 4,5 jaar) vonden het helemaal fantastisch en hebben vollop genoten! Ik vind hem ook leuker, netter en overzichtelijker dan de ballenbak in zoetermeer
Toevallig gisteren geweest. En ja, ze hebben de sleetjes Verder is het een prima tent, redelijk ruim en overzichtelijk. Ik ben er blij mee. Het is bij ons een paar honderd meter vandaag, dus zal deze winter er vaak te vinden zijn.
Hangt er vanaf vanaf waar in zoetermeer. Varierend tussen 10 en 20 min, denk ik. Monkey Town zit naast het Elysium.
Ik hoor ook alleen maar positieve verhalen uit het dorp,maar dat kan ook omdat er verder niet veel te bleven is haha! Vind t wel een goeie timing met ee komst van ons 1e kind
Ik neem aan dat de opzet hetzelfde is als in Gouda. En apart gedeelte tot 5 jaar, met een sleetjesglijbaan, ballenbak, trampoline en een deel met van die uit de kluiten gewassen duplo blokken. Maar ik ben alleen in Gouda geweest.