zou het toch zo zijn......

Discussion in 'Zwanger worden' started by lentezon1972, May 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lentezon1972

May 2, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend en ik zijn al een paar jaar bij elkaar en door een jeugdtrauma kan hij moeilijk klaarkomen. In mij is dat nooit gelukt/voorgekomen. We maken daar geen probleem van want de sex is prima. Slik de pil maar ben er wel eens slordig mee in de zin van te laat of dagje vergeten. Geheel onmogelijk is het niet maar de kans op zwangerchap is heel klein. Echter sinds een paar dagen last van lichte hoofdpijn lage buikpijn misselijk en steken in borsten. Vraag me echt af zou het ondanks alles toch zo zijn.....wat denken jullie ?

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Alles kan ;). Alleen een test geeft zekerheid.

3. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36

Maar hoe kun je dan zwanger zijn geraakt?

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    In voorvocht kunnen ook spermacellen zitten he, daar hoef je niet voor klaar te komen.

5. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Da's waar... In dat geval : testje! :)

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Jaaa! Succes!

7. lentezon1972

May 2, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels beetje radeloos..dacht ach is onmogelijk dus ik zet het van me af. Toch ik herken na 4 kids echt wel de verandering aan me borsten. Dus test gedaan (zo goedkope van kruidvat) test: negatief. Maar aangezien ik aan de pil zit weet ik niet of ik al overtijd ben....de vorige zwangerschappen ook voor nod al veel klachten. Dus ik terug rekenen en dacht misschien ben ik te vroeg met testen en heb ik vprige week md innesteling gehad en daarna me klachten. Ga ik na de wc toe straks (moeilijke stoelgang laat ik het netjes houden) zie ik wat roze bij het afvegen. Tja kan innesteling zijn maar dan klopt me theorie van innesteling van vorige week weer niet. En vpor innesteling al klachten is eigenlijk onmogelijk..... Pffffff word gek zo onderhand.....

8. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,799
    8
    38
    Wanneer zou je 'pilongesteld' moeten worden dan?

9. lentezon1972

May 2, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slik de pil door....wel ga ik er slordig mee om slik hem alleen om niet ongesteld te worden..

Share This Page