ik kom niet makkelijk klaar, is meer niet dan wel. maar we willen toch graag zwanger worden. kan ik wel zwanger raken als ik niet klaar kom?
Ja dat kan, het klaarkomen van jou staat hier helemaal buiten. Belangrijk is wel dat je man klaarkomt .. Als je weet wanneer je eisprong is dan moet je rondom die dagen 'klussen'.. Zijn zaadcel moet bij jou eicel komen..
Ja dat kan. Zoals hierboven al is gezegd heeft het geen invloed of jij wel of niet klaarkomt. Wel je man/vriend natuurlijk.
ja hoor, je hebt alleen zijn zaadjes nodig misschien eens op internet speuren hoe "zwanger worden" werkt?
Ik snap wat je bedoelt. Heb ook gelezen dat het klaarkomen van een vrouw invloed kan hebben, omdat die bewegingen ervoor zorgen dat het sperma de goede kant op gaat. Maar je kan uiteraard gewoon zwanger worden, maar misschien scheelt het een uurtje ofzo hahaha!
Het klaarkomen van de vrouw KAN er voor zorgen dat het sperma een beetje naar binnen "gezogen" wordt door de baarmoedermond. Maar dat is er niet voor nodig, het KAN alleen iets helpen. Succes!
Ik kom zelf ook niet snel klaar en het is ons ook gelukt! Het kan inderdaad iets helpen maar dat hoeft absoluut niet zo te zijn!
hier nog een moeilijke.. en kijk maar naar m'n banner tis niet perse nodig hoor, t stuwt alleen de zaadjes een beetje extra aan, maar die vinden het zo ook wel.
pak van mijn hart dames. ik heb al een kleine maar toen speelde dat probleem nog nie zo erg. en idd heb ik gelezen dat het belangrijk was dat de vrouw klaar kwam. maar das dus geen must. he he voel me een stuk gerustgesteld dank jullie wel lieve meiden. xxx