zwanger zonder zelf klaartekomen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door IDF2009, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IDF2009

IDF2009 Lid

21 nov 2011
    98
    1
    0
    goudsmid/huisvrouw
    Brielle
    ik kom niet makkelijk klaar, is meer niet dan wel. maar we willen toch graag zwanger worden. kan ik wel zwanger raken als ik niet klaar kom? :)

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ja dat kan, het klaarkomen van jou staat hier helemaal buiten.
    Belangrijk is wel dat je man klaarkomt :p .. Als je weet wanneer je eisprong is dan moet je rondom die dagen 'klussen'.. Zijn zaadcel moet bij jou eicel komen..

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja dat kan. Zoals hierboven al is gezegd heeft het geen invloed of jij wel of niet klaarkomt. Wel je man/vriend natuurlijk.

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ja hoor, je hebt alleen zijn zaadjes nodig :p

misschien eens op internet speuren hoe "zwanger worden" werkt?

5. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Ik snap wat je bedoelt. Heb ook gelezen dat het klaarkomen van een vrouw invloed kan hebben, omdat die bewegingen ervoor zorgen dat het sperma de goede kant op gaat.

Maar je kan uiteraard gewoon zwanger worden, maar misschien scheelt het een uurtje ofzo hahaha!

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Het klaarkomen van de vrouw KAN er voor zorgen dat het sperma een beetje naar binnen "gezogen" wordt door de baarmoedermond. Maar dat is er niet voor nodig, het KAN alleen iets helpen. Succes!

7. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ik kom zelf ook niet snel klaar en het is ons ook gelukt! Het kan inderdaad iets helpen maar dat hoeft absoluut niet zo te zijn!

8. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    hier nog een moeilijke..
    en kijk maar naar m'n banner;)
    tis niet perse nodig hoor, t stuwt alleen de zaadjes een beetje extra aan, maar die vinden het zo ook wel.

9. IDF2009

IDF2009 Lid

21 nov 2011
    98
    1
    0
    goudsmid/huisvrouw
    Brielle
    pak van mijn hart dames. ik heb al een kleine maar toen speelde dat probleem nog nie zo erg. en idd heb ik gelezen dat het belangrijk was dat de vrouw klaar kwam. maar das dus geen must. he he voel me een stuk gerustgesteld dank jullie wel lieve meiden. xxx

Deel Deze Pagina