Ja ik weet dat er al veel ovulatietest topics zijn, maar ik moet even mijn ei kwijt Waarom heb ik nooit een positieve ovulatietest? Als ik morgen mijn eisprong zou hebben dan moet hij vandaag toch positief zijn. 4 uur niet plassen, midden op de dag testen, verschillende merken geprobeerd enz enz (nu de dipstick van deze site). Ik ben nu gaan temperaturen om op deze manier duidelijkheid te krijgen. Gelukkig heb ik een dochter en had ik toen ook géén positieve ovulatietest en was toch zwanger, anders zou ik denken dat er iets behoorlijk mis zou zijn met mij. Misschien morgen of overmorgen nog en anders maak ik zeker weinig LH aan ofzo. Zijn er meer die geen positieve ovulatietest krijgen?
Hi Berbel, Er zijn mensen die niet op ovulatietesten reageren, misschien je LH dan net te laag voor een positieve test, maar hoog genoeg om zwanger te worden? En aangezien je al een dochter hebt na geen positieve ovulatietest, zou ik je geen zorgen maken. Temperaturen is ook een optie, alleen weet je dan pas na de eisprong dat je die gehad hebt, maar dan heb je wel wat meer inzicht in je cyclus. groetjes, Snoopy