Vanochtend was ik mijn borsten aan het masseren. Dat doe ik namelijk elke maand om me zelf te controleren op borstkanker omdat dit zoveel bij ons voorkomt in de familie. Maar goed ik was ze dus aan het masseren en toen kwam er melkachtig drupje vocht uit mijn borsten. Ik schrok ervan dus kneep nog een keer in mijn borsten en toen kwam er uit beide borsten een drupje melkachtig vocht. Ik heb pas aanstaande zaterdag mijn NOD. Kan ik zwanger zijn? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen of dat misschien iemand hier ervaring mee heeft.
Hi, Ik heb dat ook gehad. Maar alles is onderzocht (en ik ben niet zwanger... alhoewel, dat is nog even afwachten...), maar ze konden niets vinden. Waarschijnlijk reageren mijn borsten nogal snel op prikkels (hopelijk ook als ik borstvoeding wil gaan geven!). Mijn gynaecoloog heeft gezegd er niet teveel aan te zitten en niet telkens te gaan kijken of er wat uitkomt. Want dan kan je lichaam prolactine gaan aanmaken, en dat kan weer een zwangerschap in de weg staan. Ik zou even afwachten of je zwanger bent of niet, want het kan natuurlijk net zo goed een zwangerschapsverschijnsel zijn. Mocht je niet zwanger zijn, ga dan even langs je huisarts, die kan je schildklier- en prolactinewaarden laten onderzoeken, het zou kunnen dat daar iets mee aan de hand is. Maar het verder ook niets zijn, kijk maar naar mij. Ik kwam er trouwens achter toen ik zat te bedenken hoe het nou kan dat er melk uit je tepels komt als je borstvoeding geeft. Dus ik pakte mijn tepel vast en kneep er een beetje in en toen kwam er melk uit. Ik heb het (dat ik het weet dan) nu een jaartje. Maar goed, ik probeer het niet meer dus misschien is het ook wel weer weg. groetjes, Snoopy
hoi ik heb dit ook wel eens meestal rond de menstruatie. als je er niet te veel aan denkt en afblijft gaat het ook weer weg, ben er nog niet voor bij een arts geweest, omdat het ook zomaar weer weg kan zijn. liefs triez
Toevallig vrijdag bij de dokter geweest bij mij was het groen. Wit is niet erg want na twee weken van je ongi maken wij als vrouw weer een hormoon aan tot de nod dag en dan kan je uit je tepel wit tot creme kleurig vocht komen. Groen zo als ik duid vaak op een ontsteking. Dus of je zwanger bent zegt niks omdat dit gewoon ook gebeurd twee weken voor je nod dag. Maar hoop het voor jou dat het raak is. Voor iedereen trouwens die druk aan het klussen zijn. Liefs lover