Ja super fijn. Voelt allemaal wel wat anders als voorheen.. Maargoed. Zal wel enorm geluk zijn als het deze ronde alweer raak is.. Maar ga zeker de monnikspeper proberen volgende cyclus!! Jij gaat na dag 40 testen? wanneer zou dat ongeveer zijn?
Ja, maar dat kan toch wel. Kan in principe iedere cyclus anders voelen. Daar zou ik me geen zorgen om maken. Zal voor je duimen! Nu nog maar paar keer klussen jullie! Maandag 23 jan. is dag 40. Dus denk dat ik er die week maar eens een testje aan waag (wil zeker niet te vroeg testen omdat je daar toch niks / geen zekerheid mee hebt. Maar snap wel dat een hoop meiden dat wel doen hoor ).
Jeeeej! Positieve test!! Nu aan de slag. Ik ga vanaf volgende cyclus denk ik ook monikspeper gebruiken. Ben benieuwd! Zal mijn ervaringen dan hier laten weten.
Ja graag! Ben echt heel benieuwd! Hopelijk werkt het echt voor ons! Hoef echt geen 28 dagen.. maar onder de 35 is toch wel erg fijn.
Ben er ook niet van hoor! Vroeg testen.. lijkt me alleen maar meer stress. Beide keren tot NOD gewacht. Of Nouja ronde 1 kreeg ik al bekende roze verlies n dag voor NOD. Dan weet ik al hoe laat het is. Spannend.. laat je even weten hoe het loopt? Ben erg benieuwd. Je hebt ook zoveel narigheid gehad. Mijn NOD is 1 feb..100% weet ik t nooit.. Maar houd maar gewoon aan hoe t was
Als je vandaag een positieve test hebt, dan springt je ei pas morgen of overmorgen he? Dus je nod is 2 of 3 februari. Bij mij kan ik altijd 15 dagen aanhouden na een positieve test, dus ik weet dat mijn eitje de volgende dag springt. Ik hoef inderdaad ook niet perse 28 dagen, al zou dat natuurlijk wel ideaal zijn, maar 35 dagen zou inderdaad al fijn zijn en dan wel mét goede eisprong.
Ja i know.. Maar toch komt t elke x zo voor dat ik precies op dag 13 na de knaltest ongesteld word. Vind het wel handig om dat aan te houden. Denk dat ik n wat kortere LF heb. Of m'n ei springt gewoon rete snel? Of dat dan 11 of 12 dpo is weet ik niet... maar vind t wel handig houvast. We maken het iig gezellig de rest vd week En dan maar hopen.
Oh ja, dan kun je in jou geval gewoon 1 februari als nod aan houden. Nou meid, ik ben benieuwd en hoop straks op een positieve test!!
Ff om je op de hoogte te houden, ben helaas zaterdag (dag 38) ongesteld geworden. Dus op naar de volgende ronde maar weer helaas.... Blijf uiteraard wel voor jou duimen! Keep me / us posted! ☺️
Voor mijn curretage in maart ook een onregelmatige cyclus gehad door pcos.. ik ben toen naar reform winkel gegaan en kreeg progesteron creme van dr lee. Deze smeer je een klein beetje op de huid en hierdoor kreeg ik een regelmatige cyclus. Nu 2 miskramen verder is mijn cyclus gelukkig regelmatig. Moet wel zeggen dat ik alternatieve therapie elke maand doe.
He shit meid.. dat is wel weer n teleurstelling! Mijn cyclus zal nu ook 38 dagen zijn. 1feb is NOD.. ik verwacht er niet teveel van. Ben erg blij dat alles werkt maar lees ik zoveel verhalen dat zoveel moeite kost ineens na de curettage.. miss duurt het nu wel heel erg lang
Mag dat zomaar? Vind nogal wat hormonen smeren.. Lees wel dat progesteron erg belangrijk is voor n goeie innesteling en zwangerschap. En n regelmatige cyclus klinkt uiteraard heerlijk.. Ik zal het eens even onthouden dankje!! Als de monnikspeper niet werkt is dat zeker het proberen waard. Ik probeer het ook liever eerst met 'natuurlijk' middelen. En n onregelmatige cyclus is geen ramp.. ben er Zwanger mee geworden. Maar toch. Je hebt gewoon minder kansen in n jaar.
Idd.... dat was het zeker. Maar ja, we blijven positief. Het komt echt goed. Dat weet ik zeker (heb alleen niet zoveel geduld en mijn leeftijd speelt ook nog een beetje mee). Ok, 1 feb. Ben benieuwd! Dat heb ik ook weleens gehoord ja, maar ook weleens dat het na curretage juist wel snel gaat. Dat is toch bij iedereen anders. Daar zou ik niet teveel aan afmeten. En het goede nieuws is zeker ook dat alles weer werkt hè? Dat is ook heel belangrijk.
Ja klopt.. negatieve word vaker onthouden he. Erg stom. Het is net alsof ik bij elke stap die eindelijk wel weer werkt me direct weer zorgen ga maken over de volgende! Ben extreem blij dat alles weer werkt.. veel zorgen gehad. Ik verzin gewoon telkens nieuwe zorgen, doodmoe word ik ervan. Hopelijk voor jou nu ook wat kortere cyclus! Met een mooi resultaat! Als het niet raak is ga ik zeker de monnikspeper proberen.