Eisprong.. doet het echt zo'n pijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Liesje25, Sep 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje25

Liesje25 Actief lid

Apr 26, 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgiƫ
    Hoi dames!

Vandaag de vruchtbaarste dag van de maand, en ... manlief zit in het buitenland tot morgen. BALEN! :cry:
    Heb vandaag ook stekende buikpijn gehad (de eerste keer dat het zo'n pijn deed na 8 rondes), onderaan mijn buik :oops: -> boven mijn vagina, (leek wat op mijn ongi-pijn) en dus vermoed ik dat mijn ei eraan komt, of al is geweest.. Heb wel nog geen slijmverlies (?)
    Ik hoop dat mijn eitje pas morgen of overmorgen komt, want manlief heeft gezegd (nadat ik hem vertelde dat mijn ei eraan komt) dat we speciaal zullen klussen! Let's hope! :oops: :oops: :oops:

Wie van jullie voelt ook zo zijn eisprong? En hebben jullie dan ook zo'n harde, beetje opgezwollen, buik? :(:
    Ik temperatuur nog niet, want mijn banner zit meestal wel juist..

groetjes
    van een verwarrend, ongerust Belgje
    Liesje25

2. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    ik had het vorige maand en toen klopte mijn banner ook en me temp ging idd ook omhoog.
    Had erge steken.
    nu hoop ik voor je dat het bij jou niet zo hoeft te zijn en dat je lief er nog op tijd bij is.
    Veel plezier iig met klussen...

3. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik heb altijd veel meer last gehad van mijn eisprong dan van mijn ongi. Toen ik aan de pil ben begonnen, was dat gewoon een verademing. Heerlijk nu eens niet om de twee weken buikpijn. Nu is wel handig, want je weet wel wanneer je eitje eraan komt en dat je dan alvast kan beginnen met klussen.

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik baal .. heb ontzettend last van steken in mijn lies, maar zie mijn vriend morgen avond pas.. O jeeeeee.. hebben dinsdag voor het laatst geklust.. wat nu????
    Hij heeft nachtdienst en komt thuis als ik moet gaan werken HELP
    Zou het mijn ei al zijn????

5. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Liesje,

Ja een eisprong kan erg pijnlijk zijn. Ik ben er voor bij de huisarts gekomen, nadien rechtstreeks ziekenhuis. Het doet vaak al dagen van te voren pijn, na de sprong is de "druk" weg maar de pijn duurt nog even.
    Enkel....waar je hem voelt is hoger. Hij springt niet in je baarmoeder ;) Als ik het zou moeten beschrijven is het halverwege de lijn van je top heupbeen naar je kruis. Dit kan dan links of recht zijn.
    Mijn huisarts vertelde dat er al meermaals mensen op verdenking van blindendarmontsteking in het ziekenhuis terecht zijn gekomen....zo'n gevoel.

Sterkte, ik weet dat het erg pijnlijk kan zijn!

Share This Page