25/10 mn nod, 26/10 negatief getest. ben niet contstant misselijk, zo af en toe. vrijdag is bij ons patatdag, had er niet zin in, terwijl ik me daar normaal gesproken op verheug. had gister last van diarree. wel wat moe, maar niet overdreven. dus ook geen in aantocht. wie had ook weinig klachten en hoe ging je daarmee om? betreft het testen.
geduld hebben, heel veel geduld.. anders hou je het niet lang voor. Klinkt makkelijker gezegt dan gedaan maar geloof me.. het kan nog vaker voor gaan komen (ik zelf al 15 keer) en dan ga je de verleiding om constant te testen wel weerstaan. succes!
ik bedoel, je bent in ronde 1... als je het wat langer gaat duren het zwanger worden kun je jezelf nog aardig gek maken. ik ben in ronde 15... kan me dus intussen inhouden tot ik ongesteld word al die testen weggegooid geld. ben je net gestopt met de pil?
Hoi Zonnetje, Het grappige was bij mij dat ik helemaal geen bijverschijnselen had. Ik voelde me heel normaal, maar had zoiets van ben nu een week overtijjd en ga er toch maar een testje tegenaan gooien. Daar bleek dus uit dat ik zwanger was. Heb ook geen misselijjkheid gehad tot de 7de week. Dus maak jezelf niet te gek! En wacht gewoon nog een paar dagen af! suc6
Hi Zonnetjes, Ik zou gewoon nog even rustig afwachten. Als je net met de pil gestopt bent kan je menstruatie nog heel onregelmatig zijn en dus ook een tijdje wegblijven. Als dat bij jou ook zo is zit je je misschien het komende half jaar de hele tijd gek te maken. Maar het kan ook zijn dat je cyclus wat langer is dan je denkt, want je hebt natuurlijk nog geen idee hoe lang je cyclus is dus eigenlijk ook niet wanneer je nod is. groetjes, Snoopy
Dan zeg het helaas nog niets, maar wel logisch dat je nu deze datum als nod ziet. Ik werd de eerste keer ook op tijd ongesteld maar daarna helemaal niet meer.... (en niet zwanger) hoeft bij jou helemaal niet zo te zijn hoor, misschien ben je wel zwanger. Maar wel even bedenken dat je cyclus misschien nog onregelmatig is. groetjes, Snoopy
Hoi Zonnetjes, het komt wel goed geef je lichaam de tijd om het zelf te doen. Zonder die pil is niet niks die regelt van alles. Maa rmisschien ben je wel zwanger dat weet ik natuurlijk niet he. Wacht nog een paar dagen af. Komt wel goed groeten van een gellukig mens. jennie72
mmm, helaas de zijn gekomen.... nieuwe ronde, nieuwe kansen... baal natuurlijk wel een beetje, maar ben ook wel weer blij dat de ongi uit zichzelf weer terug komt, en toch had ik ook wel wat klachten of zaten die tussen mn oren...