hallo dames ik wil even mopperen... 2010 al weer bijna voorbij en zo zijn wij ook alweer in ronde 14 aangekomen. ik had ergens toch wel n beetje hoop dat wij in dit jaar zwanger zouden raken,helaas is dit niet gebeurd. en dat maakt me best een btje verdrietig. we zijn dit jaar al bij een gyn geweest en nu blijven we hetzelf nog proberen tot juli 2011 en als er dan nog niks is geweest dan gaan we maar weer terug. maar zo met deze kerstdagen word je er extra bewust van. ik weet wel dat er dames zijn die er langer over doen maar wou toch heel even mn gevoel kwijt....
Ach wat rot er zijn meiden die langer bezig zijn, maar dat wil niet zeggen dat jij je niet rot mag voelen!! Het lijkt me een onrustig gevoel geven als je al meer dan n jaar bezig bent, dus ik snap je zeker wel. Waarom moeten jullie nog n half jaar proberen? Kunnen ze niet alvast wat nakijken?? Heel veel succes en hopelijk ben je snel zwanger en hoef je niet meer naar de gyn! Liefs
Is rottig he zo rond de feestdagen en jaarwisseling...het nieuwe jaar ingaan waarbij je wens nog niet vervuld is. Het het afgelopen jaar veel momenten gehad waarbij ik zo graag had gewild dat het raak was....mopperen zoals jij omschrijft vind ik dan nog zacht uitgedrukt hihi maar iedereen ervaart het anders natuurlijk. Gooi je frustratie er vooral lekker (hier) uit dat lucht op. Wens je alle geluk in 2011 toe, Dat het jullie ook mag lukken!
er zijn al wel wat dingen nagekeken en die waren goed,wij hebben zelf besloten om een half jaar nog zelf te proberen omdat ik even wat afstand moest nemen,ik werd er zelf horendol van en mn vriendje dus ook. wij trouwen in juli 2011 en als we daarna niet zwanger zijn dan gaan we weer naar de gyn. maar ik hoop nu stiekem dan dat we met zn drieen zijn op onze grote dag,zou n mooi extraatje zijn.
Ikkan je frustratie helemaal voorstellen. Het is ook niet leuk als je graag iets wilt en het lukt niet, tenminste niet in de tijd dat jij het wilt. Ik zelf zit hier ook mee, ik zit ondertussen in ronde 16 en als ik in januari ongesteld wordt ga ik verder in de MMM. Ik duim zo dat het niet hoeft. Het is lekker als jee r even alles kan uitgooien, dus doe dat ook meis. Ik duim voor jullie dat jullie niet meer zo heel lang hoeven te wachten en dat je je grote dag met zijn 3 kunnen beleven. Knuf Whitney
Lief bitchje Heeel begrijpelijk dat je er verdrietig om word! Ik wens jou dan ook een heeeel vruchtbaar 2011 toe, hopelijk idd met een bol buikje tijdens jullie bruiloft! xxx
Ik snap je helemaal... ook wij zijn al meer dan een jaar bezig (ronde 16 alweer) en tot nu toe zonder succes. Ondertussen zijn 5 vriendinnen zwanger waarvan 3 van hun 2e kind, terwijl wij nog wachten op ons eerste wondertje.. Ik ben natuurlijk super blij voor ze, want wat ik mezelf gun, gun ik een ander ook, maar oh, wat doet het toch zeer... Succes meid, probeer positief te blijven en hopelijk word 2011 ons jaar!
het is natuurlijk frustrerend wanneer het je niet wil lukken.... het fijne van zo'n forum vind ik dat je lekker je gal kan spugen zonder er iemand (normaal gesproken) mee kwetst... duimen voor je dat jullie met zn drietjes de grote dag mogen beleven!