Alcohol en kwaliteit sperma

Discussion in 'Zwanger worden' started by linda84, Dec 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Wat denken of doen jullie.

Ikzelf drink nooit alcohol en rook niet. Mijn vriend drinkt in het weekend een paar biertjes. Zal dit een negatief effect hebben op de kwaliteit van het sperma ?

Ik heb het liefste dat hij geen alcohol meer drinkt, maar hij zegt die 3 biertjes op vrijdag en zaterdag kunnen echt geen kwaad.

Wat doen jullie ?

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Nou wil ik er eigenlijk niet in geloven, maar afgelopen ronde hebben mijn man en ik beiden geen glas alcohol aangeraakt (had een andere reden) ...ik denk toch echt aan toeval, maar je moet maar is op internet zoeken.

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Geen idee meid!
    Maar ik heb ook liever dat me vriend geen alcohol drinkt nu. Maar ja, MANNEN! Haha....

SUCCES ERMEE!

Groetjes Marjo

4. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

Oct 12, 2006
    298
    1
    0
    Misschien dat mijn man hypervruchtbaar is, maar hij drinkt iedere avond wel 1of 2 biertjes of whisky of iets dergelijks. En wij raken snel zwanger.

Kijk het moet ook leuk blijven.. als jij je man allerlei dingen gaat ontzeggen... stel dat het nog eens langer duurt voor je zwanger raakt, dan is voor je man de lol er snel vanaf als hij niet eens meer een biertje mag drinken op zaterdagavond..

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Mijn man lust ook wel een biertje, meestal 1 á 2 per avond en in het weekend iets meer. Tot nu toe geen problemen gehad met zwanger raken.

Je kunt alles wel ontzeggen, maar ik hou me altijd maar voor dat wij er ook zijn gekomen en toen speelden deze dingen allemaal niet.

6. Irene82

Irene82 Actief lid

Dec 20, 2006
    112
    0
    0
    Tot nu toe geen rekening mee gehouden. Ik zelf wel, maar mijn vriend niet. Maar nu is mijn volgende ei waarschijnlijk 2 januari, en kom ik op meest vruchtbare dag 1 januari uit, ben nu ook bang dat de vele biertjes op oudejaarsavond de vruchtbaarheid erg zal beïnvloeden.
    Ik heb gevraagd aan mijn vriend of hij er rekening mee wil houden en niet te veel wil drinken, maar ik wil het hem niet ontnemen op zo'n avond. We zien wel...

7. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Misschien heel zweverig ofzo maar ik ben van mening dat alles gebeurt met een reden en dat je vanzelf zwanger wordt als het jouw tijd is....met of zonder biertjes. ;)

Je hebt mensen die zich alles ontzeggen en alsnog niet zwanger raken en je hebt bv. alcoholisten die wel zwanger raken dus tja.....

xxx

8. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Mijn vriend heeft zwak zaad, en ook ik heb liever dat hij niet te veel drinkt. Op allerlei internetpagina's staat ook dat de man beter niet kan drinken.
    Mijn gyn zei daarentegen dat 1 a 2 biertjes per dag moeten kunnen. Dus als er niets aan de hand is, zou ik er ook niets van zeggen.

9. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ik hab dat ook, je moet jezelf en je partner niet alles gaan ontzeggen.. ik rook, en ben sinds ik zwanger wil worden erg gaan minderen, ik rook nu alleen in het weekend een paar sigaretjes, ik drink zowiezo al niet dus dat is makkelijk. Mijn vriend rookt en drinkt alleen in het weekend.
    Ik heb zoiets van ik kan nu overal al mee gaan stoppen maar misschien duurt het nog wel een jaar.... liever tot die tijd gewoon doen, anders ben ik er ook teveel op gefocust..

10. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    Je moest eens weten hoeveel vrouwen zwanger worden terwijl ze flink aangeschoten zijn en de man dan ook. Als het allemaal volgens de natuurlijke wijze zou gaan weet je ook niet wanneer je bevrucht bent. En dan drink je ook gewoon.
    Liefs Lydia

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Kan niet hihihihi die zaadjes waren namelijk al 3 maanden oud.. zo lang doen ze er namelijk over om te rijpen.
    Dus het is echt toeval. ;)

12. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Exact Natasja!

13. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,014
    0
    0
    Helemaal gelijk aan,

Oud en Nieuw is 1 van de meest baby verwekkende dag van het jaar,
    omdat de meesten dan een kapotje vergeten, of de pil.
    juist omdat ze dronken zijn.... :)

14. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja dat is ook niet raar, want die zaadjes kunnen niet beinvloed zijn door die alcohol.

15. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,014
    0
    0
    Ja dat klopt natuurlijk. Al zou je denken, dat de meesten zo dronken zijn dat het zaad ook een beetje waggeld, net direct recht zwemt.. :)

Maar ik heb laatst ergens gelezen dat 1a2 wijntjes per dag, ik dacht rood als ik me goed herinnerde juist weer een positief invloed had op het mannelijk zaad. Er moet een speciaal soort stofje inzitten die het zaad actiever moet maken.
    Maar ja al die onderzoeken spreken elkaar ook zo tegen. Dus ik weet niet of het geloofwaardig is..

16. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihihi ik zie die zaadjes al helemaal dronken zwemmen hahahahah

17. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Bedankt meiden. Ik laat hem gewoon zijn biertjes drinken. Ook al zegt mijn gevoel dat het niet best kan zijn voor de zaad kwaliteit.

xx

Share This Page