Hoi allemaal, Ben over het algemeen meer een lezer hier dan een schrijver, maar nu heb ik toch een vraag. Mijn cyclus is deze maand namelijk een beetje gek. Dit is er gebeurd: Op cyclusdag 24, 5 dagen na mijn eisprong (ben ik vrij zeker van) kreeg ik een lichte bloeding. Was rood bloed, met een beetje oud bloed erbij. Niet veel, maar wel meer dan een paar druppeltjes. Ik dacht dat mijn menstruatie gewoon heel vroeg begon. Maar in de dagen erna heb ik eigenlijk alleen maar nog wat oud bloed verloren. Had ook helemaal geen krampen ofzo gehad. Nu vandaag - cyclusdag 28, 9DPO - is mijn menstruatie wel echt met 'the works' doorgebroken zal ik maar zeggen. (Echt onwijs veel buikkrampen en rugpijn, wel iets heftiger dan normaal zelfs). Voor mijn gevoel begint het nu dus pas echt. Maar wat reken ik nu als de eerste dag van de menstruatie? Vandaag? Of toch de eerste bloeding? Wat denken jullie? En is mijn luteale fase dan niet eigenlijk een beetje kort??? Hoor graag wat jullie denken! Groetjes, Bosuiltje.
De dag dat je rood bloed verliest moet je rekenen als de eerste dag van je menstruatie...... dus vandaag. Balen dat het niet gelukt is, hopelijk is het de volgende ronde raak. Succes!!!
Tegen mij zegt iedereen vanaf de dag dat je helderrood verliest.. ik verlies sinds vrijdag bruin slijm dus zelfde schuitje alleen nog geen echte ongi
Hoi! Dank voor jullie snelle reacties! Ik dacht inderdaad ook eerste dag dat je echt rood bloed verliest.. maar het stomme is, dat had ik dus op 5DPO, dag 24 al. Klein beetje maar, maar toch... daarna vier dagen niets en nu begint het weer?? Of beter: nu begint het pas echt, met krampen en alles erbij. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken!