Hoi allemaal. Ik ben opzoek baar verhalen met een goede afloop bij een mono mono tweeling zwangerschsp. Of terwijl : monochoriale-monoamniotische tweeling. Als ze samen de vruchtzak en placenta delen zonder tussenvlies. Ik weet dat de zwangerschap heel risicovol is, maar soms gaat het ook goed. Wie heeft dit of kent een positief verhaal? Bedankt alvast!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Inderdaad een risicovolle zwangerschap. Net als de mijne. Geen mono mono maar mono dia. Hier delen ze de placenta maar met heel dun tussenschot. Ik hoop op een fijne en goede zwangerschap voor jou!
Dankjewel!! Ik hoop enrom dat er toch een vliesje tussen zit. Hopelijk over 2 weken meer duidelijkheid. Jij bent al aardig ver zie ik. Wat fijn dat je al zo n eind bent gekomen
Gefeliciteerd! Hier een mono-dia zwangerschap. Inmiddels 23 weken. Bij mij zagen ze in eerste instantie (bij 8 weken) ook geen tussenschot. 3 weken later was er wel een tussenschot (vlies) te zien. Ik weet niet hoe ver je nu bent? Maar het tussenschot kan ook pas later nog zichtbaar worden. Fijne zwangerschap gewenst!
Dit wilde ik ook nog zeggen. Hier inderdaad net zo gegaan. Als je nog vroeg bent zou het kunnen zijn dat ze het nog niet zien.
Ooohh fijn! Ja bij de echo was ik 8+3. Ik hoop dat over 2 weken, dan ben ik 10+6 het beter zichbaar is Dankjewel en fijne zwangerschap
Hoi ts In januari bleek ik zwanger van een mono mono tweeling volgens de echo's bij de verloskundige. Helaas ging het met 11 weken mis. In het ziekenhuis dachten ze toen toch nog een tussenschot te zien. Dit was wel nadat het mis was gegaan, maar voordat de miskraam op gang kwam. Dus ook met 11 weken kunnen ze misschien nog een tussenschot vinden. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe gaat het tot nu toe? Het gaat ook heel vaak goed. Hopelijk kun je je daar aan vast houden en een beetje genieten van dit wonder!
Hier dachten ze eerst ook mono mono. Ik was erg geschrokken maar toen hoorde ik toen ik 14 weken zwanger was dat er toch een tussenschot was. Ik hoop het ook voor jou!! Mono mono is erg risicovol.
Helaas toch mono mono hier. Ben nu 11 weken en met de echo gister waren de kleintjes druk aan het springen ❤❤ Ze doen het gelukkig super. Met 2 echo apparaten gekeken maar helaas is er echt geen tussenschot. We staan onder strenge controle maar ze zeggen hier dat t meestal gewoon goed gaat. Met 28 weken wordt ik opgenomen in het ziekenhuis en rond 32 weken zullen de kleintjes worden gehaald.
Wat fijn dat het zo goed gaat en dat je gyn positief is! Hopelijk blijft het zo goed gaan en super dat je goede controle krijgt. Kun je genieten van de zwangerschap nu? Ik hoop het echt voor je. Wat een wonder!
Spannend hoor! Zeker weten dat het ook goed kan gaan, tuurlijk. Fijn dat je zo onder controle staat ook. Moet je nu ook iedere 2 weken? Hele goede zwangerschap gewenst! ❤️