Oh ja, ik ga uit van 8 = groep 5 omdat zoon met 7 naar groep 5 ging en daar 8 werd. Maar hij is een vroege leerling.
Same here.. Maar inmiddels is het alweer maart. En meeste kinderen die dit schooljaar nog 8 moeten worden... Zitten nog in groep 4.
ja gr 4 misschien. maar een gewone leerling op gr5 is ook niet zo dol op bij elke zet met de honderden uit het hoofd te rekenen hoor. maar een jonge leerling zou dat leuker vinden. maar goed, op speelgoed dag(ja dat hebben ze ook bij gr4) brengen zij echt wel junior monopoly. mijn zoon kan wel met honderden uit het hoofd rekenen. maar zelfs hij wordt moe op een gegeven moment. omdat het bij elke zet en bij iedereen moet dat gebeuren. en je geld netjes houden en zo. je hebt dan 6 soorten geld. ik zou dus de gewone niet nemen. maar een 8+ editie met klein geld, 3 soorten geld of zo.
https://www.bol.com/nl/p/monopoly-wereld-editie-bordspel/9200000044717627/?bltg=itm_event%3dclick%26mmt_id%3d7d0a680599cddf52%26pg_nm%3dpdp%26slt_id%3dprd_reco%26slt_nm%3dproduct_recommendations%26slt_pos%3dC1%26slt_owner%3dccs%26itm_type%3dproduct%26itm_lp%3d1%26itm_id%3d9200000044717627%26itm_role%3din ook met 3 soorten geld.
Wij hebben gewone Monopoly, de versie waarbij je zelf foto's uit kunt printen en opplakken. Was laatst maar 8 Euro bij Bart Smit in de koopjeshoek. Junior hebben ze wel bij anderen gespeeld, maar vonden ze wat simpel.
o jeej ik had je topic over cito zo gelezen, dat hij in gr5, nu dus net 7 werd. maar nu voel ik me zo enorm alleen, met zoontje.
Ik denk dat je wat school betreft ook zijn leeftijd een beetje los moet laten. Hij zit prima op zn plek tussen de oudere kinderen. En gedraagt zich net als die kinderen. Dus stiekem hoor je gewoon bij de andere groep 5 ouders (Deel ervan zal er ook niet bij stilstaan dat jouw zoon jonger is dan die van hun.)
Prinsje is 7,5 en heeft met sinterklaas de orginele gekregen. Hij had al een junior variant. De gewone variant speelt hij nu ook gewoon mee dus ik zou niet voor junior gaan
even off topic reageren: nee joh jamio. dat zou wel heel erg zijn. hij gaat volgend jaar met gr5 beginnen met 6 jaar oud dus en hij wordt daar 7. hij zit wel met sommige vakken inderdaad op 5-6-7 kids. maar sociaal lukt het nog niet door te breken binnen die oude vriendschappen. ze laten hem niet toe. of hij heeft ook niet zo zin in. maar de hele klas heeft groot respect en bewondering voor hem. hij heeft nu toevallig bij tecnisch lezen ook een jongen uit gr5 in zijn groepje(hij heeft het beter gedaan bij avi toetst) . waar hij dus heel zwak in is omdat hij niet van lezen houdt. maar goed, de juf maakt wel zorgen om hem. omdat hij niet wil mengen met de kids in zijn klas. 20 april afspraak met onze deskundige. sociaal emotionele ontwikkeling is het onderwerp dit keer.
😂mijn dochter is 7 en in mei wordt ze 8 en ze zit in groep 4 Oefenen met rekenen is voor haar helemaaaaal niet verkeerd..... Maar een spel moet vooral leuk zijn.... Bedankt voor alle adviezen!👍