hoi meiden, in baby en dreumes staat een topic over kerstkaarten maken, zie de leukste creaties voorbij komen met PSP, maar nu is mijn vraag is er iemand die mij kan vertellen hoe ik aan PSP kom???? thanks
Je kan op google PSP Trial in tikken dan krijg je de site van het programma waar je een maand trial kan insteleren de trials gaan per email account, wat ik vroeger deed was elke keer nieuw email adres aanmaken en weer opnieuw insteleren =3 en het is verder dan allemaal gratis haha
Kan zo'n trial programma ook offline werken? Ik wil het ook wel eens uitproberen, maar heb geen internet thuis.
nee hoor, ik heb psp x2, een redelijk uitgebreide versie en ik heb er 49,99 voor betaald, bij bol.com Waar ik hem gedownload heb weet ik niet meer, ik heb gewoon psp x2 gratis downloaden ingetypt bij google.
Nee oké, zo werkt het met de meeste programma's. Maar het zal wel zo zijn dat wanneer je de meest "moderne, nieuwe, etc" sjablonen wilt hebben, dat je dan toch online zou moeten gaan. Dat is tenminste wel vaak zo met die fotobewerkingsprogramma's, waarmee je dan foto's kunt bestellen enzo. Moet ik toch maar eens gaan kijken.....