Wie heeft er ervaring met dit park? Mijn dochter is met schoenen aan 1.01 meter. Laten ze haar dus gewoon in de attracties van een meter? Meten ze alleen bij de ingang of bij iedere attractie? Bedankt.
Bij twijfel meten ze in het park nog een keer. Je krijgt bij de ingan een stempel die aangeeft welke lengte je hebt. (Een leuk plaatje gewoon maar de mensen bij de attracties weten het dan wel) Echter toen onze dochter echt supergraag in de zweefmolen wilde hebben ze d'r bij de attractie nog 3x gemeten of ze echt echt ECHT er niet in mocht.... Maar ze was echt precies te klein Dus ja, ze zijn wel streng. En desnoods meten ze bij de attractie je nog een keer. Maar als je erin komt alszijnde 1m of groter... Verwacht ik weinig problemen
Wij zijn er pas geweest en mijn jongste zat ook op de grens, maar kreeg wel hetzelfde stempel als mijn oudste van 6. En inderdaad staan ze bij de attracties zelf ook te meten. Maar als je dochter 1m01 is, komt het wel goed hoor. 't is natuurlijk wel voor de veiligheid, dus ik vind het wel goed dat ze zo streng is.
Hihi onze dochter dacht daar heel anders over... Ze wilde zoooooo graag in die zweefmolen. (En in de Efteling mag het wel... Daar zit je beter vast maar goed.. Dat boeit een kleuter natuurlijk niet)
@saskia78 Haha, ja tuurlijk.... ik moet wel zeggen dat ik die zweefmolen ook wel wat eng vond hoor, omdat je niet goed vast zit. Mijn zoon is net 6 en was net lang genoeg, maar hij had nog veel speling.. (is ook maar een mager mannetje). Maar mocht ze dan ook niet met zo'n dubbele? Dan heb je 2 zitjes aan elkaar vast en moet er een volwassene naast zitten. Of durfde je zelf niet, haha.
Hehe nee hoor.. Kind van d'r moeder. Ik ben gek op alles wat draait. Zweefmolen, draaimolen of zon spin op de kermis... Heerlijk
Hmm vergeet niet wat te eten en te drinken mee te nemen. Veel keuze was er niet en het was ook erg duur. Wij zijn 4x geweest in 1 week.. (Weekkaart) en 4 dagen geleefd op koffie met chocolademuffins (die waren goedkoper dan ijs en broodjes kaas zegmaar) E voor dochterlief een broodje mee.n
Bedankt voor de tips. Wij gaan in april en hebben dan ook zo'n weekpas. Ik begrijp inderdaad dat de strengheid nodig zal zijn maar ook mijn dochter gaat in de Efteling bijna overal mee in waar ze in mag en ga haar misschien toch maar wat voorbereiden dat ze misschien niet overal in mag daar.. Ben benieuwd, zag op de site toch best leuke dingen staan voor mijn kinderen.
Ik ben er met mijn neefje en nichtje een keer geweest en het werd inderdaad wel goed in de gaten gehouden. Dat zullen ze waarschijnlijk ook wel doen voor de aansprakelijkheid mocht er iets geks gebeuren en een kind blijkt te klein te zijn. Voordeel was wel, dat mijn neefje ook nog niet zo goed in de attracties durfde waar hij net wel/niet te klein voor was Het is er inderdaad niet goedkoop, dus de tip om zelf iets mee te nemen zou ik zeker ter harte nemen. Helemaal als je een weekkaart hebt, dan ben je een vermogen kwijt aan eten en drinken.