Even mijn boosheid kwijt!! Ik heb augustus 2013 een laptop gekocht bij de mediamarkt, het zou een aardig goede zijn, bijna 500 euro .... nog geen jaar later zit er een grote scheur in mijn scherm, ik terug en het viel gelukkig onder de garantie (2 weken laptop weg). Afgelopen december wilde hij ineens niet meer opstarten, eerst alle documenten en foto's eraf laten halen door iemand die goed is met computers, daarna weer terug. Laptop is ruim 2 weken weg geweest, viel onder garantie, moederbord vervangen en ik kon hem weer ophalen. Ik hem opgehaald, blijkt hij niet goed gemaakt te zijn, want om de paar minuten maakt hij een foutmelding en gaat hij opnieuw opstarten wat zo'n 15 min duurt ... ik weer terug, computer wordt weer opgestuurd en duurt weer ongeveer een week voor ik hem kan halen met de belofte dat wanneer hij weer kapot gaat ik mijn geld terug kan krijgen. Totaal dus al bijna twee maanden zonder werkende laptop in anderhalf jaar tijd (kan niet altijd alles laten vallen om naar de mediamarkt te rennen wanneer hij het ineens niet doet ... duurt soms paar dagen). Nu heb ik hem net weer zo'n drie weken terug, wil hij ineens niet meer opladen!!!! Grrrrrr ik ben het zoooooo zat! Ik dus vandaag WEER terug naar die stomme mediamarkt, na een half uur pielen met dat ding (nadat ze eerst had geconstateerd dat hij inderdaad niet meer wilde opladen) deed hij het 'ineens' weer. Ik zeg, ja hallo, wie zegt dat hij niet zo weer niet wil als ik thuis ben ... ik wil gewoon mijn geld terug, het is een flut ding, slecht product en ik ben hier nu voor de vierde keer, waarvan voor de derde keer in nog geen twee maanden!!! Zeggen ze ... dit noemen we geen defect ..... Ja dan weet ik het ook niet meer hoor .... ik noem iets defect wanneer het niet werkt, maar dat is blijkbaar daar niet zo ... kom ik thuis, wil dat stomme ding weer niet opladen!!!!! Die oplader is gewoon kapot en doet het dus steeds niet .. heel af en toe doet hij het even. Serieus, kan ik WEEEER terug naar de mediamarkt .... Sorry mensen, moest even mijn frustratie kwijt! Word er zo gek van!! Ik ben er hartstikke veel tijd mee kwijt en ondertussen zit ik steeds zonder laptop (die ik voor ALLES gebruik, tv, school, zp, etc.). Ik ben helemaal van de mediamarkt af ... koop er voorlopig nooit meer iets ... ik kan er toch niks aan doen dat zij mij iets verkopen wat telkens kapot gaat!!
Vind ook dat de mediamarkt vaak heel netjes omgaat met de klachten, ze hebben voor jou ook verschillende keren de laptop ter reparatie opgestuurd, dat vind ik een nette service.(zoals je hoort te krijgen) Dat de laptop van 500 euro het niet lang goed doet is wel echt klote, maar niet slecht van de mediamarkt.
Jij hebt gewoon pech, vind dat je al goede service hebt gehad hoor. Dat dat steeds lang duurt okee, maar daar kunnen zij ook niets aan doen.
Ik snap inderdaad dat het pech is en tot vandaag was ik ook best tevreden over de service. Waar ik vooral van baal is dat ze eerst zeggen, als hij nog een keer kapot gaat, dan krijg je je geld terug ... en dan gaat hij weer kapot en dan sturen ze me gewoon naar huis! Dat vind ik vooral slechte service ... Zeggen dat hij het gewoon doet (mij dus voor gek verklaren) terwijl hij bij thuiskomst het wederom niet doet ... Nee het is een Toshiba
Snap je frustratie wel, maar dit maak ik ook veel mee (telecom winkel). Als een klant binnen komt met een defect toestel, moeten wij eerst zelf proberen het op te lossen (reset enz enz) soms komt het inderdaad voor dat het product het dan even weer doet, en dan mogen we het niet opsturen. Immers, een toestel wat "goed" is, stuur je niet op. Dat dit tijdelijk is kun je helaas niet zien van tevoren. Gebeurd het dan binnen korte tijd opnieuw, sturen we het alsnog op Maar in eerste instantie worden klanten zoals jij, bij ons dus ook weggestuurd. Dat de laptop dan al 4x is opgestuurd, maakt daarin niet uit (wel voor jouw frustratie uiteraard). Deze klacht is nieuw, zeg maar. Dus je garantie procedure start dan weer opnieuw. Sterkte!
Thanks, ik snap het ook ergens wel, maar was vanmiddag zo gefrustreerd! Kost allemaal zoveel tijd ... en vooral als je zelf weet dat je er bijna zeker de volgende dag weer zal staan ... Nu weer wat afgekoeld maar dat duurt soms even
Wat heeft dit met de Mediamarkt te maken? Ik heb mijn laptop bij de Mediamarkt 4 jaar geleden gekocht en nog nooit problemen mee gehad. En heel veel van mijn apparaten zijn gekocht bij de Mediamarkt en die vertonen geen kuren. Of een enkeling na, maar dat heeft echt niet met de Mediamarkt te maken.
ik ben helemaal niet te spreken over media markt.. jawel, de klantenservice wel, artikelen gaan ook netjes voor reparatie weg.. maar wij hebben toen mediamarkt hier net kwam best veel gekocht.. en alles was ook best snel kapot... dus ja, ik vind het wel een beetje media markt.. TV. telefoons, dvd speler, stofzuiger, laptop,mp3 speler, alles binnen garantietijd kapot.. tv 3 keer zelfs... ja, het wordt allemaal gemaakt, ja vervelend dat je het een paar weken kwijt bent.. maar ik vind dat het wel allemaal heel snel kaduuk is.. lijkt wel of mediamarkt heel veel B-spul heeft staan.. 1 keer iets kapot dan denk je o das pech.. maar als je voor zoveelste keer iets ter reparatie kan aanbieden dan denk ik toch van .. eh.. ik koop er dus ook niets meer.
Net als dat ik wel eens gefrustreerd raak van mensen die voor de zoveelste keer terugkomen met problemen en ik niks meer kan doen dan wéér dat verdomde toestel opsturen terwijl ik het liefst gewoon een nieuwe geef. Hihi. Nee hoor, ik snap je frustratie (en die van mijn klanten) helemaal, alleen word door frustratie niet gekeken naar de gang van zaken. Die voor mij als 'buitenstaander' eigenlijk vrij logisch zijn (want ja, het toestel werkt en ik zie het werken). Met dit soort dingen ook al geregeld agressie meegemaakt, vreselijk. Van toestel naar mijn hoofd tot scheldwoorden tot kwetsende dingen (joh, ik doe ook maar gewoon mijn werk). Meestal vind ik het gewoon K dat ik niet meer voor een klant kan doen
Wanneer het binnen een paar maanden tijd al 4 keer opgestuurd is, kun je niet zeggen dat het product een deugelijk product is ( ondanks dat het verschillende problemen zijn geweest ) immers is hij aantoonbaar al 4 keer "gemaakt", dat kunnen ze ook gewoon inzien. Ik vind dan ook dat in dit geval de Media Markt zeker een beetje water bij de wijn moet doen en voor de klant wel iets meer moeite kan doen om het probleem voor eens en altijd op te lossen. Zo'n grote afnemer heeft echt wel wat te zeggen, bij mij kwam je dan ook niet weg met dat als reden. Ik vind ook dat je je als verkopen zeker moet houden aan de regels die je opgedragen worden, maar wel realistisch moet zijn en daar naar moet handelen. Ooit heb ik dit zelf meegemaakt heeeeeel lang geleden, en ja dat was een Acer ( nu al jaren Apple ) . Na 3 keer verschillende problemen te hebben gehad en ook weken mijn laptop kwijt te zijn geweest was de maat vol en ben ik op mijn strepen gaan staan, dat kun jij ook zeker doen t.s. ( overigens heb ik toen een compleet nieuwe laptop gekregen ) Ik denk niet dat de het de MediaMarkt is die B producten levert. Het is vooral hoe en waarmee het product in elkaar is gezet. Er zijn gewoon merken/modellen die bekend staan om hun problemen. Gelukkig is internet daar wel een goede graat meter voor, bijv. kieskeurig.nl. Het is helemaal niet erg als je niet meteen koopt wat voor je uitgekozen wordt, 500,00 is veel geld voor iets wat niet werkt. Ik zou je dus aanraden om nog eens terug te gaan of misschien contact op te nemen met de Klantenservice per telefoon ( als dat al kan ) en/of je klacht(en) neer te leggen bij Toshiba zelf. Geloof me maar, je bent niet de eerste...... Succes!
Gelukkig toch ook wat mensen die snappen dat het heel vervelend kan zijn Momenteel doet de oplader het even, dus ik wacht maar af voor hoe lang. Ik ga er eigenlijk van uit dat ik binnen een week wel weer terug kan .... tot die tijd maar heel goed alle bestanden back-uppen. En of het echt aan de media markt ligt, vast niet, maar dat is de winkel die ik wel als verantwoordelijke zie, ik heb het product immers bij hen gekocht en kom bij hen met problemen. Zij zijn de enige die bepalen wanneer de maat vol is en ik eindelijk (zoals beloofd) geld terug krijg voor een product dat niet goed is.
Nou hier ook een slechte ervaring met de Mediamarkt hoor, en dat lag toch echt aan hun (niet bestaande) klantenservice en niet aan het product zelf.. Fout die ze zelf gemaakt hebben eerst bevestigen en later ineens ontkennen, geen reactie op een klachtenbrief, zeer slecht allemaal.. Ik koop er nooit meer wat.. Ga wel naar de BCC, daar zijn ze een stuk klantvriendelijker!
Je zeg het in ieder geval goed, jij vind . Ik als verkoper vertegenwoordig het bedrijf (en doe dat met liefde want ik sta achter het bedrijf) maar dit wil niet zeggen dat ik iets te zeggen heb. IK kan dus VINDEN dat klant recht heeft op een toestel, als bedrijf (mm in dit geval, maar mijn bedrijf werkt hetzelfde) maar als het bedrijf Nee zegt kan ik op mijn kop gaan staan tot ik dubbeltjes poep, meer kunnen dan opsturen kan ik niet. De afdeling waar het naartoe word gestuurd bepaald of er een vervangend product word gegeven. En daar wringt de schoen: mits, binnen enkele maanden het toestel voor dezelfde (!!!!) klacht drie(!) keer is opgestuurd, word het vervangen. Anders gerepareerd (en bij sommige merken gaat het vanuit ons reparatie centrum naar het centrum van betreffend merk die de garantie uitvoeren, bij anderen gebeurd het door ons. Dus in het "ergste" geval beslist de maker van het product). Dus, jij had van mij best een dagje stampvoetend in mijn winkel mogen staan, een nieuwe had je niet gehad. En als je naar de wetgeving kijkt (die daarin veel ruimte voor eigen invulling laat) heb ik nog gelijk ook, en niet jij.
Ts, nogmaals, het is ook echt ab-so-luut niet dat ik je frustratie niet begrijp, integendeel zelfs. Probeer je alleen uit te leggen dat er Niet altijd iets aan te doen is. Desondanks hoop ik dat het snel voor je is opgelost!
Insomniac, wel jammer dat door zo'n starre houding een winkel zoveel klanten zal kwijtraken. Overigens wacht ik ook al 7 weken op een tablet van mijn dochter die er opeens mee ophield van mm.
Nou.. ik heb 2x meegemaakt dat ze onze niet goed functionerende hoofdtelefoon gewoon terugstopten in de doos en terugzetten in de winkel.. waarschijnlijk hebben wij dus gewoon 2x pech gehad door een al reeds gebruikte koptelefoon terug te krijgen. Daarna ook nog 1x iets gekocht waarbij de helft van de onderdelen niet in het doosje zat Sindsdien geen Mediamarkt meer voor ons dus.
Heb je de Rader app. Die hadden een mooi filmpje om te laten zien in de winkel na zo veel keer repareren dat je dan recht heb op een vervangend product. Heb een acer hij doet het nog wel bijna vier jaar oud maar is vaak bloed heet en heb al drie opladers moeten aanschaffen. Niet die in de laptop zelf maar die er aan hangen de stekker zeg maar haha.
Bedankt opstartster ... Nu weet ik weer waarom ik nooit grote toestellen bij Mediamarkt koop . Ik koop er alleen computermuizen en dvd's en dergelijke.