Nieuw experiment, laten kinderen vreemde in huis

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door a2cmieux, 11 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Jeetje. Dit keer is het enkel een test en ik vind het al erg..

2. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goed dat ze dit doen..
    het is al zo vaak met dit soort onderzoekjes bewezen dat kinderen (zelfs menig volwassene) zich om laat praten. ...

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Daarom heb ik heel vaak de deur op slot als ik thuis ben. Zo kan mn zoon nooit de deur zomaar open doen. Hij mag alleen open doen als ik weet dat bijv mijn ouders komen, maar dan ben ik beneden dus heb je gelijk controle zeg maar.

4. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Wat ik vervelend vind is dat het kind een preek krijgt van moeder/vader dat kind niet de deur open mag doen…..Pfff….ik zou willen dat ouders de schuld/verantwoordelijkheid niet bij het kind neerlegde maar bij zichzelf.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja en nee. Ik vind wel dat kinderen vanaf een bepaalde leeftijd écht wel weten wat wel en niet mag.
    Mijn zoon is 6 en ik blijf hem ook zeggen dat hij niet met vreemden mee mag, geen snoep aan nemen enz. Maar goed, hij heeft dat nog niet in zn systeem. Mijn neefje van 9 die weet dat ondertussen wel en die zijn écht wel oud genoeg om te snappen dat je de deur weer dicht doet en even papa of mama gaat halen.

6. misa

misa Niet meer actief

Ja shocking he... Zo makkelijk. Ik heb de afspraak dat de kinderen altijd eerst moeten vragen of ze de deur open mogen doen. Maakt niet uit, al staat oma voor de deur. Want niet voor vreemden is heel breed. Zie maar, als iemand zegt dat ie de ouders kent is het al geen vreemde meer.

Deel Deze Pagina