Je ziet gewoon duidelijk dat het verkeerd is opgezet.Hij kan geeneens een normale bocht nemen.Hij is dwars over het publiek gereden.Echt heel erg!!
Ik ben het eens met hartjes..ik zag het filmpje en je ziet meteeen dat die truck die bocht nooit kan maken??
Vreselijk! Mijn zoon is fan van monster trucks, echt onverantwoord dat je zo dichtbij kan staan en dat er geen goede afzetting is. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Je zal daar maar stAn met je kinderen. Lekker zondagmiddag uitje. Schandalig dat het publiek zo dicht op die trucks staat. Lijkt me een enorme fout van de organisatie.
Ik lees 2 volwassenen en 1 kind geen 2 kinderen. Ik zou ook gewoon achter het hek gaan staan denkend dat het veilig is.
Ik las ergens dat dit evenement al jarenlang elk jaar gehouden wordt. Als je dan nu de beelden ziet vraag je je idd af hoe het mogelijk is dat dat op zo'n pleintje gehouden kon worden!
Vreselijk! Hier laatst ook een evenement met monstertrucks. Bij het opbouwen zag ik al dat het publiek gewoon naast de baan kan zitten/staan. Op de site kon ik lezen dat je komst op geheel eigen risico is. Voor mij een reden om niet naar zulke evenementen te gaan en vooral omdat het publiek zo dicht bij kan staan. Het zal je gebeuren... Echt vreselijk!!!!
Dat snap ik ook miet Chiggy.... Wat erg dat er mensen zijn overleden... Die wat deze dag organiseren moeten toch zeker checken of het allemaal veilig is. De mensen die in zo'n auto rijden weten toch ook wel dat het gevaarlijk is? Waar is het fout gegaan...
Ik heb mentorleerlingen uit haaksbergen.. veel van onze leerlingen komen uit die omgeving. Ik weet dat er een aantal naar toe gingen. Echt verschrikkelijk...
Toen wij het hoorden in de auto dacht ik eerst dat het over MonsterJam in het Gelredome ging. Onze zoon vraagt bij élke reclame of hij daar ook een keer heen mag. Ik kon zo voor me zien hoe hij en m'n man.. Maar goed, nu ik de filmpjes heb gezien; een fckng dranghek als bescherming? Een dranghek zet je neer als er een paar wielrenners een rondje door het dorp fietsen, niet bij monstertrucks.. Ik vind het echt absurd.. én verschrikkelijk
Ik las net 2 volwassen en 1 kindje overleden Ik snap het ook werkelijk niet waarom dit op een mini parkeerplaatsje word georganiseerd!!? Zo'n ding heeft een enorme draaicirkel!! en dan nog zo'n ding kan ook omvallen en dan was hij ook zo het publiek ingedenderd! Vind het echt bespottelijk! En heel erg voor de nabestaanden van de overleden personen.
Erg hoor! Ik vond het in dat filmpje al eng toen hij gewoon rondjes reed en flink gas gaf.... Ik zal bij dit soort dingen nooit vooraan gaan staan! Bij ons in het dorp is het met oud en nieuw traditie dat op het plein melkbus wordt geschoten en rond een uur of 11 komen er dan 2 oude auto;s waarmee in het midden gecrost wordt en die dan daarna in de fik gaan. Dit was vroeger ook zonder hekken eromheen, alles kon. Het wordt nu steeds strenger: hekken erom, alcoholtest voor de bestuurders, veiligheidsdiensten zijn bij voorbaat al aanwezig, enz. Op zich minder charme, meer georganiseerd, maar dit was altijd ook zo;n evenement waarvan ik dacht: wanneer gaat dit eens fout? Ik sta dan ook nooit maar dan ook nooit vooraan, en al helemaal niet met kinderen. Ik ben zo;n schijterd op dat gebied....gisteren zat ik bij de Italiaan, lekker uit eten, maar we zaten helemaal achterin ( voorbij de keuken) en dan kijk ik ook even waar de noodingang zit.....
Hier in de buurt was dit laatst ook op een parkeerterrein. Wij wilden ook even gaan kijken maar kwam er niet van. Heb het wek even gezien bij t afbreken. Maar stond er ook niet bij stil hoe gevaarlijk dit kon zijn. Stom eigenlijk
OMG, wat vreselijk . Wat een afschuwelijk beelden en dat gegil van die mensen...door merg en been. Wat een nachtmerrie. Ik heb er verder echt geen woorden voor.
Snap echt niet dat ze het niet in een weiland hebben gehouden met wat meer ruimte. Hoe dan ook heel erg voor de mensen die daar waren, zeker voor de slachtoffers..