Wij wonen ook dicht bij Haaksbergen (zoals je weet ), ik zei al tegen mijn man: voor hetzelfde geld kennen wij de slachtoffers.....ik hoop het niet .brrr, komt best heel dichtbij! Vreselijk ongeluk, ik heb niet naar het filmpje gekeken, ben 'niet zo'n held
Verschrikkelijk... ook heel heftig voor de bestuurder (ik ga ervan uit dat er geen opzet is). Ik zag ook een filmpje van iemand die ook werd aangereden, die mensen vooraan hadden echt geen schijn van kans...
Wij wonen ook dicht bij haaksbergen, ontzettend erg Gecondoleerd en veel sterkte voor de nabestaanden
Afschuwelijk. Ik zei ook meteen, dat dit echt niet zo georganiseerd zou mogen worden, hartstikke onveilig! Ik zit hier trouwens nu met een steen in mijn maag. Zag een filmpje op de Telegraaf, waarbij kindjes vooraan staan en je ziet gewoon die truck op ze afkomen, gewoon geen schijn van kans. Echt een heel heftig filmpje.
Wij zijn gisteren naar Monsterjam in het Gelredome geweest en daar zit je veel verder van de auto's vandaan. De onderste rijen worden niet verkocht om te voorkomen dat ze het publiek kunnen inrijden. Het is dat we al geweest zijn anders waren wij ook gegaan vandaag, wij wonen in Hengelo dus ook dicht bij Haaksbergen Echt vreselijk dit!
Waren er helaas bij. De dingen die je dan ziet, vergeet je voor je leven niet meer. Je ziet mensen onder de banden liggen, bont en blauw en overal ligt bloed. Denk niet dat vanacht geslapen wordt...... Het gaat op dit moment om 2 doden, waaronder een kindje dat nog aan het begin stond van zijn leven. En er zijn nog een aantal aan het vechten voor hun leven...
Voorzitter Monstertruck evenement Haaksbergen: “Als het niet veilig was, hadden we het niet gedaan” Er word gezegd dat er genoeg ruimte was Toch zou ik nu ik dit gezien heb veeeel meer ruimte er tussen willen en ergens achteraan staan met de kinderen op de nek ofZo ! Echt verschrikkelijk wat er gebeurd is Wishtobe ik hoop dat je er vannacht nog een beetje kunt slapen, veel sterkte
Wat afschuwelijk, een trauma dat je volgens mij bijna niet van je netvlies krijgt! Heel veel sterkte!
Echt verschikkelijk:x Wishtobe sterkte, hoop dat je toch nog een beetje kan slapen straks en het een plekje kan geven van wat je/jullie vandaag gezien heb(ben)
Ik stond met mijn man en twee kinderen vlakbij. Het was zo onwerkelijk, in een knipoog was het gebeurd, zo apart. Zo dankbaar dat wij er nog zijn... Heb gekeken of ik nog kon helpen, veel zwaargewonden en ook doden. Gebrand op m'n netvlies. Groetjes Mupke
ik kom er net achter dat zoonlief van de veroorzakers van dit drama anderhalf jaar bij me in de klas heeft gezeten. *is in shock* ik heb het filmpje ook niet durven kijken. ik ben bang dat ik die beelden nooit meer van mijn netvlies af zal krijgen. mijn medeleven gaat uit naar alle slachtofffers, de nabestaanden en de mensen die erbij waren.
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte! Ik ben er heel erg down om . Ik wou dat ik het filmpje maar niet gezien had!
er is een opvang plek van slachtofferhulp gecreeerd in het restaurant van de mbs. mijn man is daar vrijwilliger (bij de stoomclub)