Wij zijn afgelopen september voor het eerst een weekje naar een vakantiepark geweest en kozen toen voor het Landal park Land van Bartje. Ik vond dit met een baby en peutertje helemaal leuk. Nu willen we eind februari graag naar Center Parcs, gewoon om te vergelijken en te kijken of we dit een (nog betere) vakantiepark keten vinden. Ik twijfel nu tussen de drie meest luxe Center Parcs parken in Nederland, te weten De Eemhof, Heijderbos of De Kempervennen. Uit de site qua Center Parcs worden me de verschillen niet duidelijk, ook de prijs voor een huisje met drie slaapkamers is praktisch gelijk. Daarom deze vragen. Kent iemand van jullie duidelijke verschillen? Of heb je een goede of minder goede ervaring met een of meerdere van deze parken? Ik hoor het graag. Alvast dank voor je reactie.
Ben in de eemhof geweest afgelopen Zomer in een marina appartement. Was super, lekker luxe. Vond t park heel leuk. Vooral het zwembad erg mooi veel leuke glijbanen voor volwassenen en hele leuke baby en peuterbadjes. Met bijv 3 zandbakken in het water, vond mijn dreumes fantastisch. Ook de speeltuinen in het park zijn heel mooi nieuw en schoon. Ben jaren geleden in de kempervennen geweest em was ook leuk maar toen had ik nog geen kind en lette ik op andere dingen. Denk dat ze allemaal geschikt zijn want centerparcs is gewoon toch wel het meest luxe in verhouding met andere parken
Heijderbos heeft een prachtige jungle dome, echt een aanrader. Eemof zijn we nogniet geweest, we gaan in sept in een nieuw kinderhuisje met speelkamer en eigen glijbaan buiten. Kempervennen is een mooi groen park en lekker wandelen, net als Heijderbos trouwens. Erperheide Belgie zijn we 2x geweest, die vonden we heeeeeel erg kindvriendelijk. Huttenheugte is niet autovrij, moest de hele tijd op mijn dreumes en de autos letten, hier komen we niet meer terug. Van de 2 parken die je aangeeft zou ik Heijderbos kiezen. Maar kijk ook eens naar het Meerdal en de Erperheide zou ik zeggen. groetjes Miek