2 vliegtickets naar madrid te koop

Discussie in 'Diversen en verzamel verkoop' gestart door bijtjuh16, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Hoi Dames,

Wij hadden onze huwelijksreis naar Madrid gepland en de tickets al gekocht. Nu we uiteindelijk toch iets meer budget over hebben willen we graag een verre reis maken in oktober en Madrid laten vervallen. (anders wordt het wel een erg duur grapje)

Heeft iemand interesse in 2 vliegtickets naar Madrid?

Vertrek: zondag 2 september om 17.00 uur vanaf Schiphol met Easyjet (normale prijs 118,99 per persoon)
    Terug: zaterdag 8 september om 13.50 vanaf Madrid (normale prijs 61,99 per persoon)

We hebben er 2x bagage bij geboekt, dus je mag allebei 1 koffer meenemen tot 20 kilo. (Bij easyjet zit dit niet standaard bij de prijs in, en kost dit 39 euro per koffer)

Daarnaast hebben wij ook 11 euro administratiekosten betaald a 11 euro.

De tickets hebben dus een nieuwwaarde van 451 euro! (ik kan hier helaas geen printscreen toevoegen aangezien de afmetingen te groot zijn, maar hier kun je me evt. voor mailen)

Naamswijziging nemen wij voor onze rekening.

Wie o wie???

Bekijk bijlage 265357

2. bijtjuh16

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ik zou willen dat ik ze van je kon overnemen haha

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Helaas zou wel willen hoor, daar niet van...

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Misschien handig te vermeleden wat je er voor wilt hebben?

6. bijtjuh16

Ik vind dit heel erg lastig in te schatten, vandaar dat ik er geen prijs bij heb gezet. Wat mij betreft is het tegen elk aannemelijk bod. Het moet natuurlijk wel reeël zijn. Voor 50 euro gaan ze natuurlijk niet weg. Als iemand interesse heeft komen we er vast uit!

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb misschien wel interesse. Ligt er aan hoeveel je er ongeveer voor wilt hebben. Wij gaan zoiezo nog op vakantie later dit jaar maar als dit voor een leuke prijs tussendoor kan is dat natuurlijk ook niet gek :)

Graag een PB met je vraagprijs, dan overleg ik met mijn man! :)

8. bijtjuh16

tickets zijn nog te koop!

Deel Deze Pagina