Die kleine ukkepuk heeft net mijn telefoon te pakken gekregen en heeft dus op knopjes zitten druk en nu staat mijn toetsenbord ( als ik bijvoorbeeld wil whatsappen ) op chinese invoer Ik wil gewoon mijn qwerty toetsenbord terug met de T9 instelling, ik kan dit nergens vinden. Heb al bij instellingen gekeken maar word er niet wijzer van Iemand toevallig enig idee wat ik moet doen ?
het kan zijn dat het bij jou net anders heet maar gelukkig is het android en werkt het hetzelfde als andere merken. Menu => Instellingen => Taal en toetsenbord => Daar kun je je taal selecteren en je invoermethode Lukt dit niet moet ik echt even googlen hoe ze het precies bij SE noemen
als ik dat menu open zie ik alleen staan Taal selecteren gebr. woordenboek Japans toetsenbord Chinees toetsenbord Internationaal toesenbord meer zie ik niet
Ooooow wacht ik denk dat ik het nu heb gevonden, ik houd het witte vlakje waarin ik tik ( als ik whatsapp ) ingedrukt en zie dan de optie invoermethode, daar staat hij nog op Chinees toetsenbord en kan ik hem nu omzetten naar Internationaal. Wat vreemd dat ik die niet gewoon bij instellingen kon doen Maar meis, echt enorm bedankt voor het mee denken ....